استاد سرویس

نمایندگی اسنوا در کرج

نمایندگی اسنوا در کرج

نمایندگی اسنوا

شرکت شناخته شده و معتبر اسنوا با تاسیس نمایندگی در کرج، آماده‌ی خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز است. همان‌طور که می‌دانید امروزه زندگی بدون لوازم الکتریکی دشوار است و خرابی هریک از وسیله‌های خانه باعث دردسر و کند پیش رفتن کارها می‌شود. تمامی لوازم منزل جزو لوازم ضروری برای استفاده روزمره هستند و بروز هر مشکلی برای آنها زندگی روزمره افراد مختل می‌شود.

بنابر این افراد ترجیح می‌دهند در کوتاه‌ترین زمان و قیمت مناسب نسبت به تعمیر آنها اقدام کنند.تیم حرفه ای نمایندگی اسنوا در کرج برای رفع مشکلات خرابی دستگاه های شما فکری کرده است و مجموعه ای از متخصصین در این زمینه را گرده هم آورده تا در سریع‌ترین زمان با کمترین هزینه دستگاه معیوب عیب یابی و تعمیر گردد.

برای گرفتن  خدمات مورد نیاز با تیم نمایندگی اسنوا در کرج با شماره تماس های فوق تماس حاصل فرمایید:

جهت ارتباط با استاد سرویس با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید

09128680812

09999600373

همچنین می‌توانید از طریق فرم آنلاین درخواست تعمیرات خود را به راحتی ثبت نمایید تا کارشناسان استاد سرویس در اولین فرصت جهت انجام تعمیرات هماهنگی های لازم را با شما به انجام آورد.

بهترین نمایندگی اسنوا در کرج در زمینه تعمیرات:
  • یخچال و فریزر
  • ماشین ظرف شویی
  • ماشین لباسشویی
  • و… آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می‌باشد.برای مشاوره رایگان تماس بگیرید.

مزایای کمک گرفتن از تکنسین های نمایندگی اسنوا برای تعمیر یخچال:

  1. ارائه‌ی خدمات 24 ساعته
  2. پیگیری کارشناسان، تنها بعد از 60 دقیقه به تماس و درخواست تعمیر کار شما رسیدگی خواهد شد.
  3. اگر برای تعمیر لوازم برقی شما نیاز به تعویض قطعه باشد. تکنسین های مجرب در نمایندگی اسنوا از قطعات اصل و اورجینال استفاده می کنند. تا مشتریان بتوانند بهترین نتیجه را دریافت نمایند.
  4. تعمیرات در محل
  5. پس اتمام کار تعمیرکاران، از مشتریان نظر سنجی شده تا کیفیت کار تکنسین‌ها سنجیده شود.
  6. حریم شخصی مشتریان به طور کامل حفظ می شود.
  7. رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از طرف تعمیرکاران

خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا استاد سرویس در کرج

با توجه به این موضوع که این امکان وجود مشکل برای لوازم خانگی وجود دارد و باید برای رفع آن اقدام به تعمیرات کند،ما قصد داریم تمامی خدماتی را که ارائه میدهیم را به شما عزیزان معرفی کنیم.

امروزه با پیشرفته شدن دستگاه های الکرونیکی و پیچیدگی ساختار عملکرد آن ها دیگر تعمیراتشان به سادگی گذشته نبوده و نیاز به تیمی زبده و کاربلد در این زمینه دارد.

همانطور که میدانید لوازم الکترونیکی شرکت اسنوا مطابق با استاندارد های روز جهانی و بروزترین تکنولوژی ها ساخته شده و قطعا برای عیب یابی و تعمیرات به متخصصین در این زمینه احتیاج دارد و اگر به دست تعمیرکاری غیر متخصص سپرده شود ریسک خرابی کامل دستگاه و متحمل شدن ضرر و زیان بالا می‌رود پس بهتر است در این کار از یک متخصص کمک گرفته شود.

شاید این موضوع دغدغه‌ی شما هم باشد،  انتقال لوازم الکتریکی به تعمیرگاه کاری سخت و طاقت‌فرسا می‌باشد و ریسک بالایی دارد مخصوصا دستگاه های حجیم و سنگین مانند: یخچال و لباسشویی و…. زیرا در انتقال دستگاه به تعمیرگاه احتمال ضربه به دستگاه بالا است و ممکن است بدنه و قطعات داخل دستگاه آسیب های جدی ببینند، همچنین هزینه های بالای باربری از دیگر مشکلات محسوب می‌شوند.

تعمیرات یخچال اسنوا

در هنگام بروز هر نوع مشکل در یخچال اسنوا بهتر است برای رفع مشکل و گرفتن نتیجه‌ی مطلوب از افراد متخصص در این  زمینه کمک بگیرید. انتقال دستگاه های سنگینی مانند یخچال به تعمیرگاه کاری دشوار و طاقت‌فرسا به حساب می آید. همین سختی در جا به جایی می تواند باعث ایجاد دغدغه‌ی بزرگی در ذهن افرادی که نیاز به تعمیرکار دارند شده و همچنین کمک گرفتن از تعمیرکار را بسیار دشوار نماید.

نمایندگی اسنوا همواره می کوشد خدمات با کیفیت را با راحت‌ترین روش در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. ما میدانیم خراب شدن یک وسیله برقی به اندازه‌ی کافی می تواند زندگی روزمره ی هر فردی را دچار آشفتگی نماید. بنابر این ما اینجا هستیم علاوه بر کاهش این فشار در کمترین زمان اقدام به تعمیر یخچال معیوب کرده تا از بروز ضرر های مالی جلوگیری نماییم.

تکنسین های خبره به دلیل گذراندن دوره‌ی تعمیرات یخچال اسنوا و همچنین داشتن تجربه ی کافی می توانند با یک بار معاینه و بررسی یخچال معیوب عیب دستگاه را یافته و اقدام به تعمیر نمایند.

تعمیرات یخچال دیگر مانند گذشته نیاز به انتقال یخچال به تعمیرگاه ندارد. نمایندگی اسنوا در کرج تکنسین های خبره خود را به محل اعزام کرده تا پس از بررسی در همان مکان بدون جا به جایی تعمیرات یخچال را شروع نمایند.

یخچال یک وسیله ی حساس و مهم هر خانه ای می باشد اگر از افراد غیر حرفه ای برای تعمیر آن کمک بگیریم ممکن است با وارد کردن آسیب های جدی تر به دستگاه باعث شوند شما متحمل هزینه های هنگفتی شوید.

مشکلات رایج در یخچال فریزر اسنوا

  1. تولید صدا های زیاد و بلند توسط یخچال فریزر اسنوا
  2. کار کردن یخچال فریزر بدون هیچ توقف
  3. معیوب شدن لاستیک مغناطیسی کنار یخچال
  4. گرمای بیش از حد موتور یخچال فریزر
  5. عدم انجماد و یخ زدگی در فریزر اسنوا
  6. تولید برفک در یخچال یا فریزر اسنوا
  7. خرابی و از کار افتادگی فن یخچال فریزر
  8. از کار افتادگی سنسور یخچال یا فریزر اسنوا
  9. بروز مشکل در برد یخچال فریزر
  10. خرابی صفحه دیجیتال یخچال فریزر اسنوا
  11. کار نکردن موتور یخچال
  12. عدم روشن شدن یخچال یا فریزر اسنوا

چند نکته برای نگهداری اصولی از یخچال فریزر اسنوا

  1. نوسانات برق می تواند باعث بروز آسیب جدی در برد یخچال شود. بنابر این بهتر است برای جلوگیری از این مشکل بهتر است از محافظ برق استفاده نمایید.
  2. پس از خرید یخچال و اتصال آن به برق بهتر است تا 3 ساعت اول یخچال خالی باشد.
  3. مواد غذایی داغ را به هیچ عنوان در یخچال قرار ندهید.
  4. از چسباندن یخچال و فریزر به دیوار خودداری نمایید. بهتر است فاصله‌ی یخچال فریزر تا دیوار 20 سانتی متر باشد. فاصله‌ی کمتر از 20 سانت می تواند برای یخچال فریزر آسیب زننده باشد.
  5. خراب شدن لاستیک اطراف یخچال فریزر باعث بروز مشکلات بزرگ تری می شود بنابر این بهتر است به صورت دوره ای آن‌ها را بررسی نمایید.
  6. اگر قصد تمیزی یخچال فریزر خود را دارید ابتدا آن را از برق جدا کرده و سپس اقدام به تمیزی آن فرمایید.
  7. پس جا به جا کردن یخچال بهتر است به مدت 2 ساعت آن را به برق وصل نکنید.
  8. هرگز بر روی بدنه و درون یخچال آب نریزید.

 

نمایندگی اسنوا در کرج

استاد سرویس در کرج

خبر خوب برای مشتریان عزیز نمایندگی اسنوا در کرج. تیم استاد سرویس برای راحتی شما عزیزان و سهولت در گرفتن خدمات، تعمیرات دستگاه های شما را در محل انجام می‌دهد و نیازی به انتقال وسیله‌ی معیوب به تعمیرگاه نمی‌باشد.

نمایندگی اسنوا در کرج به همه مشتریان خود مشاوره رایگان خواهد داد و در این زمان تمامی اطلاعات مورد نیاز در مورد روش های تنظیم دستگاه ،نگهداری آن و استفاده از آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

با بدست آوردن همین اطلاعات محدود بسیاری از مشکلات ابتدایی لوازم خانگی اسنوا شما رفع می‌شود.

اعزام به موقع تعمیر کار به محل مورد نظر شما در کرج یکی از اقدامات ویژه تعمیرگاه استاد سرویس است. تعمیر کاری که استاد سرویس به محل اعزام می‌کند تمامی تجهیزات لازم را برای بازرسی و عیب یابی لوازم خانگی اسنوا را دارد و در جهت تعمیر آن اقدام می‌کند.

در صورت نیاز به تعمیر دستگاه در تعمیرگاه،دستگاه شما به تعمیرگاه داخل کرج ارسال می‌شود و در زمان مقرر شده تعمیر و بعد بازگردانده می‌شود. تمامی قطعات یخچال فریزر سایدبای ساید،ماشین لباس شویی و ظرف شویی، ماکروفر، تلویزیون و… اسنوا در تعمیرگاه استاد سرویس موجود است و در صورت نیاز داشتن به تعویض قطعه در سریع‌ترین زمان ممکن تعویض قطعه انجام خواهد شد.

اگر مایل هستید تعمیر لوازم خانگی اسنوا خود مانند:یخچال و فریزر ساید بای ساید،ماشین ظرف شویی،ماشین لباس شویی،ماکروفر ماکروویو،تلویزیون و… خود را به نمایندگی مجاز و معتبر برند اسنوا در کرج بسپارید.

ما به شما نمایندگی استاد سرویس را معرفی می‌کنیم که علاوه بر دانش فنی بالا شما عزیزان را راهنمایی کرده و تعمیرات لازم را با هزینه ای مناسب برای دستگاه شما ارائه می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی اسنوا

لباسشویی یکی از پرکاربردترین وسیله های خانه به شمار می‌رود و عضوی ضروری در زندگی روزمره هر خانواده ای محسوب می‌شود. قطعا در هنگام خرابی همچنین وسیله ی پرکاربردی ما دچار دردسرهای زیادی می‌شویم.

امروزه با پیچیده تر شدن ساختار دستگاه های الکتریکی تعمیر و عیب یابی آن‌ها نیز نیاز به یک متخصص دارد تا در کوتاه‌ترین زمان و کمترین هزینه شما به یک نتیجه ی مطلوب و مناسب برسید.

سپردن تعمیرات به افرادی که تخصص کافی ندارند باعث خسارات جبران ناپذیری می‌شود که ما را به دردسر می اندازد و حتی پس از صرف هزینه های گزاف دستگاه ما بطور کامل خراب شود و دیگر قابل تعمیر نباشد.

بهتر است برای گرفتن خدمات از تیمی لایق و متخصص استفاده کنید تا دچار چنین مشکلاتی نشوید.تعمیرات یخچال اسنوا خرابی یخچال می‌تواند اتفاقی دردسرساز باشد که روز مارا خراب کند و اگر خرابی به طول انجامد باعث فاسد شدن مواد غذایی و بزرگتر شدن  دردسر می‌شود.

نمایندگی اسنوا در کرج فکری برای حل این دست از مشکلات شما مشتریان عزیز کرده است و در کوتاه‌ترین زمان تکنسین را به محل اعزام می‌کند و پس از عیب یابی دستگاه را در محل تعمیر می‌کند دیگر نیازی به انتقال دستگاه نمی‌باشد همین کار باعث صرفه جویی زیادی در هزینه و وقت شما مشتریان عزیز می‌باشد و ریسک آسیب دیدن دستگاه در پروسه‌ی حمل و نقل به صفر می‌رسد.

تعمیر ماشین ظرفشویی اسنوا

در چند سال اخیر ماشین های ظرفشویی عضوی اصلی از وسیله های خانه بشمار میروند و همچنین با زیاد شدن مشغله های روزانه شست و شوی ظروف کاری زمان بر بشمار می‌رود هنگامی که با خرابی دستگاه رو به رو می‌شوید به دنبال سریع‌ترین راه برای حل مشکل هستید.

تیم حرفه ای نمایندگی اسنوا در کرج با ارائه‌ی بهترین و سریع‌ترین خدمات به شما در تلاش است مشکل شما را حل نماید. مهم‌ترین فاکتور این مجموعه استفاده از قطعات اصلی در تعمیرات است که این مسئله باعث می‌شود به دستگاه آسیبی وارد نشود و مثل یک دستگاه نو برای شما باشد البته اگر قطعه ی معیوب خیلی آسیب ندیده باشد آن را تعمیر کرده و شما را از صرف هزینه های گزاف معاف می‌کند.

در ساخت ماشین های ظرفشویی از تکنولوژی و فناوری های پیچیده‌ای استفاده شده است. که برای تعمیرات و عیب یابی حتما نیاز به متخصصین زبده و کارآمد دارد و از سپردن دستگاه خراب خود به افراد متفرقه خودداری نمایید تا دچار ضرر و زیان گزاف نشوید با انتخاب درست از بهترین روش مشکل خود را حل کنید.

تعمیرات جاروبرقی – ماکروفر – تلویزیون اسنوا

۱-ماکروفرتون خراب شده؟ قطعه تعویضی نیاز دارد؟ برای تعمیرش با ما تماس بگیرید تیم نمایندگی اسنوا در کرج آماده‌ی خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز در زمینه‌ی تعمیرات می‌باشد. متخصصان ما با بهره گیری از دانش روز دنیا  در زمینه‌ی دستگاه‌های الکترونیکی در کوتاه‌ترین زمان عیب جویی کرده و برای تعمیر اقدام می‌کنند.

در صورت نیاز به تعویض قطعات ما از اجناس اصل و فابریک خود دستگاه استفاده کرده تا بهترین نتیجه را داشته باشید .

۲- خرابی جاروبرقی اتفاقی است که هر کسی را نگران می‌کند. مسئله ی دیگری که باعث نگرانی می‌شود انتخاب یک تعمیرکار خوب و کارآمد است.

خبر خوب برای مشتریان عزیز تیم نمایندگی اسنوا در کرج. متخصصین کاربلد در سریع‌ترین زمان جاروبرقی شما را عیب جویی کرده و در محل تعمیر می‌کنند.

۳- تلویزیون اسنوا شما دچار مشکل شده؟ پیشنهاد ما به شما نمایندگی اسنوا در کرج می‌باشد. زیرا متخصصین این مجموعه با استفاده از مهارت و دانش پیشرفته به عیب یابی و تعمیر لوازم شما می‌پردازد. این مجموعه می‌تواند بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان آورد. در آخر امیدواریم احتیاجی به تعمیر کردن پیدا نکنید. ولی در صورت بروز مشکل اگه به دنبال تیمی حرفه‌ای هستید گروه نمایندگی اسنوا در کرج بهترین گزینه می‌باشد.

تعمیرات اسنوا در کرج

برند اسنوا از پر‌فروش‌ترین برند های لوازم خانگی است. لوازم برند اسنوا با استفاده از تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است. اگر هر یک از این وسایل مانند: یخچال، فریزر، لباسشویی و … دچار نقص و خرابی شود باید از تعمیرکاران مجرب کمک بگیرید.

پیدا کردن یک تعمیرکار حرفه ای که در زمینه‌ی تعمیرات خبره باشد کاری زمان بر و سخت است. حتی در برخی از موارد نتیجه‌ی مطلوبی نداشته باشد. بنابر این بهتر است از یک تعمیرکار حرفه ای با سابقه کمک بگیرید.

مجموعه‌ی استاد سرویس با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی تعمیرات اسنوا در کرج می کوشد بهترین خدمات را به شما مشتریان ارائه دهد. اگر به دنبال تعمیرکار حرفه ای هستید. می توانید با شماره‌ی زیر تماس گرفته و یا با کلیک بر روی درخواست فرم تعمیرکار مشکل خود را در مجموعه‌ی استاد سرویس ثبت نمایید. کارشناسان مجموعه در کوتاه‌ترین زمان درخواست شما را بررسی کرده و اقدام به اعزام تعمیرکار به محل می کنند.

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی اسنوا

1- تمیز نشستن ظرف‌ها: در هنگام بروز چنین مشکلی ممکن است چربی و یا ذرات غذا در قسمت‌هایی از دستگاه گیر کرده باشد. قسمت‌هایی مانند: واشر درب، آب‌پاش های داخلی، صفحه‌ی صافی و فیلتر دستگاه. همین مسئله می تواند عملکرد دستگاه را مختل نماید.

2- ایجاد سر و صدا در هنگام کار کردن ماشین ظرفشویی. چنین مشکلی می‌تواند به علت: خرابی پمپ، نادرست چیدن ظروف در ماشین ظرفشویی و خرابی بازوهای آب‌پاش دستگاه اتفاق بی افتد.

3- عدم خشک کردن ظروف. این مشکل می تواند به دلیل خرابی پمپ تخلیه دستگاه بروز کند. ممکن است به دلیل مسدود شدن لوله‌ی تخلیه آب ماشین ظرفشویی اتفاق افتاده باشد.

4- عدم آبگیری ماشین لباسشویی: عدم آبگیری ماشین ظرفشویی می تواند به دلایل مختلفی بروز کند. مانند: مسدود بودن لوله ی آب لباسشویی، قطع بودن آب، خرابی شیر لباسشویی و … ایجاد شود. برای رفع هر مشکلی که برای لوازم برقی برند اسنوا شما پیش می آید می توانید از مجموعه استاد سرویس با خیالی آسوده کمک بگیرید.

دیگر خدمات استاد سرویس

مجموعه استاد سرویس علاوه بر اسنوا ، تعمیرات پاکشوما در کرج را نیز دارد و در صورتی که دستگاه شما داری برند پاکشوما است می‌توانید برای تعمیر آن به این مرکز مراجعه فرمایید تا نسبت به رفع عیب آن اقدام شود.

علاوه بر اسنوا و پاکشوما ، استاد سرویس نمایندگی آبسال در کرج را نیز دارد و در صورتی که دستگاه لوازم خانگی شما دارای برند آبسال است می‌توانید برای رفع مشکل آن به مرکز استاد سرویس مراجعه فرمایید.

همچنین خدمات نمایندگی جنرال الکتریک در کرج نیز در مجموعه استاد سرویس انجام می‌شود که شما عزیزان می‌توانید در صورت دارا بودن دستگاه جنرال الکتریک خود که دچار خرابی شده است به این مرکز مراجعه فرمایید یا ما خود در سریعترین زمان برای تعمیر به محل شما می آییم

جهت ارتباط با استاد سرویس با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید

09128680812

09999600373

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *