استاد سرویس

نمایندگی سامسونگ در کرج

نمایندگی سامسونگ در کرج

مجموعه تعمیرات لوازم خانگی استاد سرویس به عنوان یکی از نمایندگی های مجاز سامسونگ در کرج در زمینه تعمیرات:

  • انواع یخچال مانند: یخچال معمولی، فریزر، یخچال سایت بای سایت و …
  • ماشین لباسشویی
  • ماشین ظرفشویی
  • کولر گازی و …

آماده خدمات رسانی به شما عزیزان میباشد.

جهت ارتباط با استاد سرویس با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید

09128680812

09999600373

تمامی لوازم منزل جزو لوازم ضروری برای استفاده روزمره هستند و بروز هر مشکلی برای آنها زندگی روزمره افراد مختل میشود، بنا بر این افراد ترجیح میدهدند در کوتاه ترین زمان و قیمت مناسب نسبت به تعمیر آنها اقدام کنند.

برند سامسونگ از شناخته شده ترین و معتبر ترین شرکت های جهان میباشد، در نتیجه متقاضیان زیادی برای گرفتن خدمات نیز دارد. همچنین شما مشتریان عزیز برای تعمیر لوازم الکترونیکی خود نیاز به یک مجموعه ی معتبر و کاربلد دارید تا با خیال راحت دستگاهی که نیاز به تعمیر دارد را به آن بسپارید.

تیم حرفه ای و شناخته شده ی نمایندگی سامسونگ در کرج با گرد آوری جمعی از متخصصین در زمینه ی تعمیر لوازم برقی شامل ماشین لباسشویی، یخچال ساید و معمولی، ماکروفر، تلویزیون، ماشین ظرفشویی در تلاش است تا بهترین خدمات را با کمترین هزینه به شما مشتریان عزیز ارائه داده و رضایت کامل شما را جلب نماید.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ استاد سرویس در کرج یکی از بهترین ارائه دهنده های خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی می باشد.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تمامی مناطق کرج

ممکن است هر یک از شما که دارای لوازم برقی سامسونگ هستید در مناطق مختلفی از کرج ساکن باشید و اگر روزی با خرابی وسایل برقی برند سامسونگ رو به رو شدید دیگر نگران پیدا کردن یک تعمیرکار مناسب نباشید. تیم استاد سرویس بدون محدودیت زمانی تعمیرکاران حرفه ای نمایندگی سامسونگ در کرج را به محل مورد درخواست شما اعزام کرده تا از خدمات کامل آن برخوردار شوید.

پس اگر در هر کجای کرج باشید می توانید تنها با برقراری تماس و یا پر کردن فرم درخواست تعمیرکار از خدمات نمایندگی سامسونگ در کرج استفاده نمایید.

مجموعه تعمیرات لوازم خانگی استاد سرویس به عنوان نماینده مجاز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در کرج آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در تمامی مناطق کرج میباشد.

مزایای استفاده از تعمیرگاه مجاز سامسونگ در کرج

خدماتی که نمایندگی مجاز سامسونگ در کرج به شما ارائه می دهد بر اساس تجربه و دانش به روز دنیا می باشد. برند سامسونگ یک برند خارجی است که با کمک به روز ترین تکنولوژی های دنیا ساخته شده است. کسی قادر به تعمیر و عیب یابی درست این وسایل می باشد که در مرحله ی اول علم کافی نسبت به ساختار این وسایل داشته باشد و همچنین دارای تجربه ی کافی نیز باشد.

پس یکی از مزیت های اصلی استفاده از خدمات نمایندگی سامسونگ تعمیرکاران مجرب و کاربلد می باشد.

اگر بخواهیم یک مزایای دیگر را نام ببریم باید به استفاده کردن از قطعات اصل و اورجینال اشاره کرد. در هنگام خرید قطعه افراد زیادی ادعا می کنند که قطعه ای که می فروشند کاملا اصل و اورجینال می باشد اما زمانی که از آن استفاده می کنید بی کیفیت بودن کالا برایتان آشکار می شود. اگر وسیله ی شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد تعمیرکاران نمایندگی سامسونگ از قطعات اصل و اورجینال استفاده می کنند. کیفیت بالای تعمیرات و همچنین خراب نشدن دستگاه پس از مدت کوتاه گواه این ادعا می باشد.

عیب یابی سریع  دستگاه سامسونگ توسط نمایندگی سامسونگ

مهم ترین قسمت برای تعمیر هر وسیله عیب یابی میباشد و همانطور که میدانید برند سامسونگ از بروزترین و باکیفیت ترین برندهای جهان است و مسلما از پیشرفته ترین و پیچیده ترین تکنولوژی روز دنیا برای ساخت محصولات خود استفاده میکند در نتیجه برای عیب یابی چنین دستگاه هایی نیاز به فردی خبره و کاربلد میباشد تا در زمانی کوتاه عیب دستگاه را پیدا کرده و به تعمیر آن بپردازد.

زمانی که از یک تعمیرکار غیر حرفه ای کمک بگیریم در همان ابتدای کار مشکلات آغاز میشود و زمانی که عیب یابی به درستی انجام نشود تعمیر نیز مختل میشود در نتیجه احتمال وارد شدن آسیب های جدی به دستگاه زیاد میشود و شما متحمل ضرر های گزاف میشوید و زمان گرانبهای خود را نیز هدر میدهید, اما با انتخابی مناسب میتوانید از این همه دردسر جلوگیری کرده و از راهی درست به نتیجه ی دلخواه برسید تیم نمایندگی سامسونگ در کرج با اعزام تکنسین های کاربلد به محل درخواست شده در کمترین زمان عیب یابی کرده و با بهترین روش درصدد تعمیر دستگاه معبوب شما برمی آیند.

تیم استاد سرویس در تلاش است هزینه های مشتری و زمان صرف شده به حداقل رسیده و رضایت حداکثری شما را جلب نماید و بهترین نتیجه را به شما ارائه دهد.

تکنسین های حرفه ای نمایندگی سامسونگ در کرج

هر برند شناخته شده ای برای ساخت وسایل خود از تکنیک های خاصی استفاده میکند, که متخصصین نمایندگی سامسونگ در کرج  به این تکنیک ها تسلط دارند . زیرا این افراد دوره های عملی برای تعمیر دستگاه های سامسونگ میگذرانند , تا بتوانند بهترین خدمات را به مشتری ارائه دهند.

کمک گرفتن از افرادی که تخصص کافی درباره ی این برند ندارند کاری پر ریسک محسوب میشود و حتی امکان رسیدن آسیب جدی به دستگاه میباشد بطوری ک تعمیر آن دیگر ممکن نباشد و باعث میشود مشتری متحمل ضرر و زیان زیادی شود.

برای گرفتن نتیجه ی مطلوب و دلخواه به شما پیشنهاد میشود حتما از افراد واجد شرایط استفاده کنید, برای کمک گرفتن از خدمات تعمیرات سامسونگ  از متخصصین زبده و کاربلد با  تیم نمایندگی سامسونگ درکرج تماس حاصل فرمایید.

تعویض یا تعمیر قطعات؟؟

کارشناسان ما برای صرفه جویی در هزینه های شما مشتریان عزیز سعی بر این دارند قطعه ای که خیلی دچار آسیب نشده و قابل تعمیر هست آن را بجای تعویض که هزینه ی خیلی بالا تری را شامل میشود تعمیرش کرده تا برای مشتری به صرفه تر باشد , لذا  گاهی به قطعه ی معیوب آسیب های جدی وارد شده و قابل تعمیر نمیباشد در این صورت تکنسین های نمایندگی سامسونگ در کرج مجبور به تعویض قطعه میشوند.

قطعات استفاده شده برای تعویض تماما اصل و اورجینال بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند تا مطمئن شوند فرآیند تعمیر به بهترین نحو صورت گرفته و مشتری از خدماتی با کیفیت عالی برخوردار شده است.

تعمیر در محل (تعمیر در منزل شما)

مشکل بزرگی ک ذهن تمام مشتریان را درگیر میکند چگونگی حمل و نقل وسیله ی خراب به تعمیرگاه است. نگرانی از آسیب ندیدن بدنه و قطعات داخل دستگاه که البته نگرانی درست و بجایی نیز میباشد.

خیلی از وسایل هنگام جا به جایی آسیب های زیادی میبینند و باعث دردسرهای فرآوانی میشود که گاهی جبران ناپذیر نیز هستند.

این مشکل زمانی دردسرسازتر میشود که وسیله های بزرگی مثل ماشین لباسشویی- یخچال- ماشین ظرفشویی احتیاج به تعمیر داشته باشد.حمل و نقل چنین وسیله‌های  سنگینی نیاز به صرف هزینه و مراقبت های زیادی دارد.

تیم حرفه ای استاد سرویس برای مقابله با این مشکل راه حلی در نظر گرفته و به مشتریان ارائه میدهد. نمایندگی سامسونگ در کرج دستگاه های خراب شمارا در محل تعمیر کرده و آسودگی را به شما هدیه میدهد.

مشکلات رایج یخچال سامسونگ در کرج

یخچال فریزر های سامسونگ از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. معمولا به ندرت دچار خرابی و آسیب می شوند ولی ممکن است مانند هر وسیله دیگری گاهی نیاز به تعمیر داشته باشند. در این مقاله می خواهیم برخی از مشکلات احتمالی و رایج این دستگاه را برایتان شرح دهیم:

1- صدای غیر طبیعی از یخچال: لازم به ذکر است که موتور یخچال ها معمولا ایجاد سر و صدا می کنند. این سر و صداها می توانند با توجه به برند یخچال با یکدیگر متفاوت باشد. پس این نکته را فراموش نکنید که هر صدایی به معنای خرابی یخچال نمی باشد. اما اگر این سر و صدا ها غیر عادی بودند مشکل ممکن است از: فن، تراز نبودن یخچال، پوسیدگی پایه و … می باشد.

2- از کار افتادن یخ ساز فریزر: این مشکل ممکن است به دلیل جا به جایی بازوی یخ ساز یخچال رخ دهد. شاید در هنگام استفاده از یخچال دست شما به بازوی یخ ساز یخچال برخورد کرده باشد. این مسئله موجب جا به جایی بازو یخچال شده باشد. این موضوع می تواند دلیل کار نکردن یخ ساز یخچال باشد.

3- عدم سرمای کافی: اگر دمای دخچال شما به اندازه ی کافی سرد نباشد.این مشکل می تواند به علت: خرابی لاستیک مغناطیسی اطراف یخچال، خرابی ترموستات، تنظیم نبودن دمای یخچال و … باشد.

در صورت وجود هرکدام از این مشکلات و یا مشکلات دیگر لازم است سریع برای رفع آنها اقدام کنید.

مشکلات رایج لباسشویی سامسونگ

ماشین لباس شویی سامسونگ در اثر عدم استفاده صحیح و یا در اثر کار کرد زیاد دچار مشکلات فنی میشود.برخی از این مشکلات با تغیر روند استفاده قابل حل است اما دسته ای دیگر از مشکلات باید توسط تعمیرکار حرفه ای انجام شود.برخی از این مشکلات عبارتند از:

علت نیم سوز شدن موتور ماشین لباسشویی سامسونگ

نیم سوز شدن لباسشویی ممکن است به دلایل متعددی اتفاق افتاده باشد. این اتفاقات شامل:

سایده شدن دنده‌ها و فرسایش آن ها

شستن لباس های سنگین و خارج از توان لباسشویی

شستن لباس در حجم کم و سبک نیز باعث نیم سوز شدن لباسشویی می شود

تنظیم نبودن تسمه

مقاومت کم سیم پیچ ها

بالا رفتن دمای موتور بیشتر از حد معمول

و…

اتصالی برق ماشین لباسشویی سامسونگ

در هنگام بروز چنین مشکلی بهتر است بررسی و عیب یابی را از قسمت های فوق شروع کنیم:

خرابی در قسمت برد لباسشویی

مشکل خرابی سیم کشی داخل  لباسشویی

خرابی قطعه داخلی لباسشویی

متصل کردن چند دستگاه به یک پریز باعث می شود برق با ولتاژ لازم به دستگاه نرسد. این اتفاق می تواند باعث نیم سوز شدن موتور لباسشویی شود.

آبگیری لباسشویی سامسونگ به صورت مداوم

اگر با چنین مشکلی مواجه شدید علت بروز چنین مشکلی می تواند علت های متعددی داشته باشد. برخی از این علت ها شامل:

  • خراب بودن برد الکتریکی: برد الکتریکی مانند مغز دستگاه عمل می کند. اگر مشکلی در برد لباسشویی پیش بی‌آید موجب به وجود آمدن چنین مشکلاتی می شود.
  • خراب بودن شیر برقی لباسشویی نیز می تواند چنین مشکلی را به وجود آورد.
علت باز نشدن درب ماشین لباسشویی سامسونگ

معیوب شدن میکروسوئچ درب لباسشویی باعث می شود درب لباسشویی باز نشود.

مسدود شدن و گرفتن مجرای هیدروستاد در لباسشویی ها باعث بروز چنین مشکلی می شود.

از دیگر دلایلی که باعث باز نشدن درب لباسشویی می شود عدم تخلیه آب درون دیگ لباسشویی است.

ایجاد شکستگی و یا آسیب در درب لباسشویی باعث باز نشدن درب لباسشویی می‌شود.

علت برق داشتن بدنه ی لباسشویی

بروز چنین مشکلی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، این دلایل عبارتند از:

خرابی و یا آسیب در برد مدار

اگر منبع تغذیه‌ی لباسشویی آسیب دیده و یا زنگ زده باشد باعث برق دار شدن بدنع لباسشویی می شود.

علت بوی بد در دیگ ماشی لباسشویی

محیط های مرطوب مانند لباسشویی محل مناسبی برای رشد و تکثیر باکتری ها به حساب می‌آیند. اگر شما لباس های کثیف را به جای قرار دادن در سبد درون لباسشویی قرار دهید.

به طور مرتب دیگ و لاستیک دور لباسشویی را تمیز نکنید.

پس از تمام شدن کار لباسشویی درب آن را باز نگذارید باعث می شود پس از مدتی لباسشویی شما بوی بدی بگیرد.

خرابی و عدم کارکرد کلیدهای لباسشویی سامسونگ

 این مشکل نیز یکی از مشکلات شایعی است که افراد با آن رو به رو می شوند. گاهی ممکن است علت چنین مشکلی به دلایل بسیار سطحی و غیر مهمی بروز کرده باشد. اما گاهی نیز ممکن است این مشکل به دلایل مهمی ایجاد شده باشد که رفع آن نیاز به زمان و هزینه ی زیادی داشته باشد. برخی از این دلایل شامل:

خاموش بودن لباسشویی: بهتر است قبل نگران شدن اول تمام جوانب را چک کرده و سپس به سراغ احتمال های دیگر بروید.

خرابی و یا وجود مشکل در قسمت پنل تاچ لباسشویی

فعال بودن قفل کودک: برای خارج کردن لباسشویی از این حالت دفترچه ی راهنمای دستگاه را مطالعه کنید.

مشکلات رایج در ماشین ظرفشویی سامسونگ

اکثر مشکلات ماشین ظرفشویی سامسونگ به دلیل عدم نگهداری و استفاده صحیح به وجود می آید.خوشبختانه تعمیر کاران مجموعه استاد سرویس تخصص و تجربه کافی را برای تعمیر این دستگاه دارند.برخی از مشکلات متداول در ماشین ظرفشویی سامسونگ عبارت است از:

دستگاه نمیتواند بعد از اتمام کار آب داخل خود را تخلیه کند
در زمان شستشو صدای بسیار زیادی ایجاد میشود
از کار افتادن دکمه‌های ماشین ظرفشویی
در هنگام فرآیند شستشو ظروف دستگاه خاموش میشود
و…

چرا مجموعه استاد سرویس یکی از بهترین نمایندگی های سامسونگ در کرج است؟

مجموعه تعمیرات استاد سرویس یکی از بهترین ارائه دهنده های انواع خدمات تعمیرات در کرج است زیرا:

پاسخگویی به شما در هر ساعتی از شبانه روز انجام میشود
تعمیرکارانی مجرب و متخصص دارد
استفاده از قطعات اصل و اورجینال امری ضروری در این مجموعه است
انجام انواع تعمیرات در محل صورت میگیرد
تجربه بالای تعمیرکاران مجموعه ما در تعمیر انواع لوازم خانگی
از مزایای قابل توجه این مجموعه به شمار میرود.

راه های ارتباطی با تعمیرگاه استاد سرویس در کرج

برای دریافت خدمات تعمیرات استاد سرویس می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

در زمان تماس با مشاورین ما حتما باید اطلاعات دقیقی در مورد مشکلات انواع لوازم خانگی سامسونگ خود ارائه دهید. تا آن‌ها بتوانند با راهنمایی‌های مورد نیاز مشکلات ابتدایی و ساده را حل کنند. اگر برای تعمیر به تعمیرکار نیاز باشد. در مدت زمان کمتر از دو ساعت تعمیرکار به محل مورد نظر اعزام می شود تا مشکل دستگاه شما را برطرف نماید.

فقط توجه داشته باشید که حتما مدل و نوع دستگاه خود را به صورت دقیق به کارشناسان ما اعلام کنید.

ممنون که تا آخر مقاله همراه ما بودید درصورت نیاز به تعمیر کار متخصص و مطمئن حتما با نمایندگی سامسونگ در کرج تماس حاصل فرمایید:

جهت ارتباط با استاد سرویس با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید

09128680812

09999600373

دیگر خدمات استاد سرویس

مجموعه استاد سرویس علاوه بر انجام خدمات سامسونگ ، نمایندگی ال جی در کرج را نیز دارد. بنابراین شما عزیزان میتوانید. برای تعمیر لوازم خانگی خود با برند ال جی به این مرکز مراجعه کرده و نسبت به رفع مشکل دستگاه خود اقدام نمایید.

همچنین استاد سرویس علاوه سامسونگ و ال جی ، نمایندگی بوش در کرج را نیز دارد و شما میتوانید در صورتی که لوازم خانگی با برند بوش دارید که خراب شده است، با ما تماس بگیرید.

علاوه بر ال جی ، سامسونگ و بوش ، مجموع استاد سرویس نمایندگی آبسال در کرج را نیز دارد و شما میتوانید برای رفع مشکل دستگاه آبسال خود به این مرکز مراجعه فرمایید یا جهت هماهنگی جهت حضور در محل با تماس بگیرید.

همچنین میتوانید از طریق فرم آنلاین درخواست تعمیرات خود را به راحتی ثبت نمایید تا کارشناسان استاد سرویس در اولین فرصت جهت انجام تعمیرات هماهنگی های لازم را با شما به انجام آورد.

جهت ارتباط با استاد سرویس با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید

09128680812

09999600373

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *