استاد سرویس

نمایندگی آبسال در کرج

نمایندگی آبسال در کرج

نمایندگی مرکز تعمیر انواع لوازم خانگی مانند: ماشین لباس شویی، ماشین ظرفشویی، یخچال و فریزر و… آبسال در کرج، مجموعه تعمیرات استاد سرویس است که آماده خدمات رسانی به شما عزیزان برای تعمیر انواع لوازم خانگی آبسال است. مجموعه تعمیرات استاد سرویس همیشه به عنوان  یک تعمیرگاه مجاز در رده اول تعمیرات لوازم خانگی در کرج بوده. از این رو  می توان گفت ما بهترین خدمات تعمیرات لوازم خانگی را در کرج به شما عزیزان ارائه میدهیم.

 شما می توانید برای ثبت درخواست تعمیرکار و یا گرفتن مشاوره رایگان از تکنسین های خبره مجموعه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

جهت ارتباط با استاد سرویس با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید

09128680812

09999600373

شرکت آبسال

شرکت آبسال در سال 1335 تحت عنوان شرکت سهامی لعاب ایران توسط 2 شریک به نام های: علی قلی حکیم نژاد و اکبر حق شناس تاسیس شد. این شرکت از زمان تاسیس تا سال 1362 دو بار تغییر نام داد. یکبار در سال 1342 به نام اونیورسال و در سال 1362 به نام آبسال تغییر نام داد.

این شرکت در سال های ابتدایی اقدام به تولید محصولاتی مانند: کتری لعابی، قوری لعابی با طرح سوئدی می نمود. اما به مرور زمان و با بزرگ شدن شرکت مجوعه خط تولید ظروف لعابی را متوقف کرده و اقدام به تولید لوازم برقی گوناگون کرده است.

تعمیرگاه ماشین لباسشویی آبسال در کرج

امروزه هزینه بسیار زیاد خرید ماشین لباسشویی باعث شده است افراد کمتری به فکر تعویض این وسیله برقی باشند. به همین دلیل اغلب در زمان بروز مشکل برای این دستگاه اقدام به تعمیر آن می نمایند. یکی از تعمیرگاه ها و مراکز معتبر تعمیرات ماشین لباسشویی  در کرج که برای انواع ماشین لباسشویی آبسال میتوانید از آنها کمک بگیرید مجموعه تعمیرات استاد سرویس است.در ادامه به معرفی خدمات تعمیرگاه استاد سرویس میپردازیم.

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال استاد سرویس در کرج

امروزه تعمیرگاه های بسیاری خدمات تعمیر انواع ماشین لباسشویی آبسال را ارائه میدهند، که تفاوت در میزان کیفیت خدمات  ارائه شده توسط آنها میباشد. تعمیرگاه استاد سرویس رضایت مشتریان را اصل کار خود قرار داده به همین دلیل خدمات را با بهترین و بالاترین کیفیت ممکن به مشتریان ارائه میدهند. برخی از خدماتی که استاد سرویس ارائه میدهد عبارتند از:

1- مجموعه استاد سرویس برای تمامی مشتریان خود مشاوره رایگان در نظر گرفته است و در مورد نحوه کار لباسشویی آبسال، نکات و نحوه نگه داری و نحوه رفع مشکلات ابتدایی آن شما را راهنمایی میکند.

2- اعزام به موقع تعمیرکار مجرب به  محل در سراسر کرج برای برسی و عیب یابی ماشین لباسشویی شما.

3- برسی تمام بخش های ماشین لباسشویی شما و سرویس کامل آن.

4- تعمیر لباس شویی در محل و در صورت نیاز تعمیر آن در تعمیرگاه.

5- پس از تماس شما عزیزان در کمتر از دو ساعت تعمیرکاران مجرب  مجموعه ما به محل مورد نظر اعزام میشوند.

6- تمام قطعات یدکی ارجینال ماشین لباسشویی آبسال در دسترس بوده و در صورت نیاز تعویض قطعات به سادگی انجام خواهد شد.

بهترین زمان برای تعمیر ماشین لباسشویی آبسال

بسیاری از مشتریانی که برای دریافت خدمات تعمیرات به مجموعه استاد سرویس مراجعه میکنند و یا تماس میگیرند، اغلب در مورد این که در چه زمانی باید ماشین لباسشویی را تعمیر کنند سوال میپرسند. ماشین لباسشویی دارای قطعات حساسی است که باید در حین تعمیر مراقب آنها بود و حتی در نگهداری و استفاده از آن بسیار دقت نماییم. گاهی رعایت همین نکات مانع از بروز اشکال فنی ماشین لباسشویی میشود به طوری که دیگر نیاز به تعمیر نخواهد داشت.

اما در زمانی که ماشین لباسشویی شما با یکی از مشکلاتی که در ادامه خواهیم گفت مواجه شد در سریع ترین زمان درخواست تعمیر کنید تا مشکلات بیشتری برای آن به وجود نیایید.

مشکلات رایج ماشین لباسشویی آبسال که در صورت بروز نیاز به تعمیر دارد عبارت است از:

1- نشتی آب از زیر یا مخزن ماشین لباسشویی

2- لرزش و صدای بیش از حد در هنگام شستشو و حتی آب کشی لباس ها

3- تمیز نشدن لباس ها

4- خالی نکردن پودر لباسشویی در داخل محفظه آن

5- مسدود شدن شلنگ تخلیه

6- درام لباسشویی نمی چرخد

و…

اگر هر کدام از مشکل های نام برده و یا مشکلاتی دیگر  برای دستگاه  شما پیش آمد نگران نباشید،کارشناسان مجموعه تعمیرات استاد سرویس  آماده خدمات رسانی به شما عزیزان میباشند.

راه های ارتباطی با تعمیرگاه استاد سرویس در کرج

برای دریافت خدمات تعمیرات استاد سرویس میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.در زمانی که با ما تماس گرفته اید حتما باید اطلاعات دقیقی در مورد مشکلات انواع لوازم خانگی آبسال خود ارائه دهید. با ارائه ی اطلاعات دقیق از وضعیت لباسشویی مشاوران ما می توانند با راهنمایی هایی مشکلات ابتدایی و ساده دستگاه را برطرف کنند.

اما گاهی مشکلات با چند نکته حل نشده و لازم است دستگاه توسط یک تکنسین متخصص بررسی و عیبیابی شود.مجموعه ی استاد سرویس در مدت زمان کمتر از دو ساعت تعمیرکار به محل مورد نظر اعزام می نماید تا دستگاه را بررسی کرده و مشکل آن را برطرف نماید. فقط توجه داشته باشید که حتما مدل و نوع دستگاه خود را به صورت دقیق به کارشناسان ما اعلام کنید. تا بتوانند بهترین مشاوره و تشخیص را در اختیارتان قرار دهند.

تنها راه ارتباطی با مجموعه استاد سرویس شماره های درج شده در صفحه نمی باشد. این مجموعه برای رفاه حال مشتریان و همچنین رسیدگی سریع تر به درخواست ها امکان درخواست تعمیرکار بصورت آنلاین را نیز به مجموعه اضافه کرده است.

شما می توانید از طریق فرم درخواست تعمیرکار می توانید مشکل خود را به صورت کامل نوشته و برای کارشناسان پشتیبانی ارسال کنید. پس از بررسی مشکل کارشناسان با شما تماس گرفته و با توجه به زمان آزاد شما یک زمان مناسب برای اعزام تعمیرکار تعیین می کنند.

علت خنک نکردن یخچال آبسال

خنک نکردن یخچال می تواند دلایل متعددی داشته باشد. برخی از این دلایل شامل:

1- مشکل در سیم کشی و برق رسانی: بروز چنین مشکلی می تواند به علت اختلال در اتصال برق و مشکل در سیم کشی دستگاه می باشد. برای خنک کردن درون یخچال موتور دستگاه باید به صورت مداوم روشن باشد تا بتواند عمل خنک کردن را به درستی انجام دهد. اما زمانی که سیم کشی مشکل داشته باشد. برق یخچال قطع و وصل شده وموتور دستگاه فرصتی برای خنک کردن محیط یخچال پیدا نمی کند.

در هنگام بروز چنین مشکلی شما می توانید پریز برق یا محافظ را تعویض کنید. اما گاهی مشکل از سیم کشی درون یخچال می باشد که برای رفع چنین مشکلی بهتر است از یک فرد متخصص کمک بگیرید.

2- خرابی ترموستات یخچال: در تمام وسایل برقی قطعه ی ترموستات برای تنظیم دمای آن وسیله به کار میرود. بنابراین طبیعی است که در هنگام بروز مشکل در ترموستات باعث شود یخچال توانایی تنظیم دما را از دست داده و باعث افزایش دمای درون یخچال شود. در هنگام بروز چنین مشکلی و برای تعمیر ترموستات یخچال بهتر است از یک متخصص حرفه برای تعمیر کمک بگیرید.

3-  قرار گرفتن یخچال در جای نامناسب: مکان قرار گیری یخچال در طول عمر و عملکرد یخچال بسیار تاثیر گذار می باشد. اگر یخچال را به دیوار بچسبانید و یا کنار وسایل گرمایشی مانند اجاق گاز قرار دهید باعث می شود یخچال به خوبی خنک نشود. بنابراین مکان مناسبی را برای قرار دادن یخچال انتخاب کنید.

دیگر خدمات استاد سرویس

استاد سرویس افتخار دارد که علاوه بر تعمیرات لوازم خانگی آبسال، نمایندگی اسنوا در کرج را نیز بر عهده دارد. بنابراین شما عزیزان در صورت خراب شدن لوازم خانگی برند اسنوای خود نیز میتوانید به این مجموعه مراجعه کرده و نسبت به رفع عیب دستگاه خود اقدام کنید. همچنین مجموعه استاد سرویس علاوه بر آبسال و اسنوا، نمایندگی بوش در کرج را نیز دارد و شما میتوانید تعمیر لوازم خانگی با برند بوش خود را نیز با خیال راحت به کارشناسان ما بسپارید.

مجموعه استاد سرویس علاوه بر ، آبسال، اسنوا و بوش نمایندگی ال جی در کرج را نیز دارد و اگر دستگاه ال جی شما دچار مشکل شد نیز میتوانید برای رفع اشکال آن به نمایندگی استاد سرویس در کرج مراجعه نمایید.

جهت ارتباط با استاد سرویس با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید

09128680812

09999600373

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *