استاد سرویس

نمانیدگی پاکشوما در کرج 1

تعمیرات پاکشوما در کرج

مجموعه تعمیرگاه استاد سرویس در کرج به عنوان یکی از مراکز تعمیرات انواع لوازم خانگی پاکشوما از جمله: ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، ماکروفر، یخچال و فریزر ساید بای ساید، کولر گازی، ماکروویو و… در کرج است. شما می توانید در هنگام بروز هر نوع مشکل برای لوازم برقی برند پاکشوما خود با مرکز ما در کرج تماس گرفته و از با کیفیت‌ترین خدمات بهره گیری نمایید. برای ثبت مشکل با شماره زیر تماس بگیرید.

جهت ارتباط با استاد سرویس با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید

09128680812

09999600373

تمامی لوازمی که در منزل وجود دارد جزو لوازم ضروری برای استفاده روزمره هستند. به همین خاطر بروز هر مشکلی برای آنها زندگی روزمره را مختل می‌کند. بنابراین افراد ترجیح می‌دهند در مدت زمانی کوتاه و قیمت مناسب نسبت به تعمیر آنها اقدام کنند. تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما در کرج داخل مجموعه استاد سرویس یکی از بهترین ارائه دهنده های خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی پاکشوما می باشد.

در صورت خراب شدن لوازم خانگی پاکشوما باید چه کاری انجام داد

برسی و تعمیر لوازم خانگی یک کار تخصصی و نیازمند دانش و تجربه کافی می باشد. اگر افرادی نابلد و غیر متخصص به تعمیر دستگاه بپردازند امکان دارد خرابی دستگاه بیشتر شده و در صورت بی احتیاطی خطراتی مانند برق گرفتگی ایجاد شود. به همین خاطر برای تعمیر دستگاه خود باید به مراکز مجاز و معتبر برای تعمیر لوازم خانگی خود مراجعه کنید. شما عزیزان می‌توانید برای تعمیر دستگاه خود به تعمیر گاه استاد سرویس مراجعه نمایید.

مزایای تعمیرات پاکشوما در کرج

  • انجام خدمات تعمیرات در محل: با استفاده از خدمات تعمیرگاه استاد سرویس دیگر نیاز به حمل و نقل دستگاه خود ندارید. شما می‌توانید خدمات تعمیرات را در منزل خود دریافت کنید.
  • دقت و سرعت بالا در تعمیر: مجموعه تعمیرگاه استاد سرویس با تعمیرکاران متخصص و کار آزموده انواع خرابی های لوازم خانگی پاکشوما را با بهترین کیفیت و بالا ترین سرعت انجام می‌دهند.
  • هزینه مناسب برای تعمیرات: هزینه انواع تعمیرات در مجموعه تعمیرات استاد سرویس متناسب با خدماتی است که ارائه می‌شود و بسیار مناسب است به همین منظور مشتریان دیگر دغدغه ای بابت هزینه تعمیرات ندارند.
  • مشاوره و راهنمایی رایگان: در صورت وجود هرگونه مشکل برای لوازم خانگی پاکشوما خود می‌توانید با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را نسبت به تعمیر و یا تعویض دستگاهتان راهنمایی کنند.
  • تعمیر با قطعات اورجینال: از آنجایی که مجموعه استاد سرویس قطعات یدکی اصل و با ضمانت لوازم خانگی پاکشوما را ارائه می‌دهد مشتریان دیگر نگرانی بابت اصل بودن قطعات لوازم خانگی خود ندارند.

تمامی مواردی که گفته شد به دلیل آن است که مجموعه تعمیرات استاد سرویس یکی از بهترین مراکز تعمیرات پاکشوما در کرج است که شما عزیزان می‌توانید جهت تعمیر انواع لوازم خانگی پاکشوما خود به این مرکز مراجعه کنید.

راه های ارتباطی با تعمیرگاه استاد سرویس در کرج

برای دریافت خدمات تعمیرات استاد سرویس می‌توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید. در زمانی که با ما تماس گرفته اید حتما باید اطلاعات دقیقی در مورد مشکلات انواع لوازم خانگی پاکشوما خود ارائه دهید تا مشاوران ما بتوانند با راهنمایی های مورد نیاز مشکلات ابتدایی و ساده را حل کنند و در صورت لزوم برای تعمیر لوازم شما تعمیرکار مجربی را اعزام نمایند.

در مدت زمان کمتر از دو ساعت تعمیرکار به محل مورد نظر اعزام می‌شود تا مشکل دستگاه شما را برطرف نماید.فقط توجه داشته باشید که حتما مدل و نوع دستگاه خود را به صورت دقیق به کارشناسان ما اعلام کنید.

مشکلات رایج لباسشویی پاکشوما

هر وسیله ی برقی دارای طول عمری مشخص می باشد اما گاهی می توانید با انجام کارهایی کوچک باعث کاهش و یا افزایش طول عمر دستگاه شوید. عمر لباسشویی به تعداد دفعات چرخه ی شست و شوی لباس بستگی دارد. تولید کنندگان لباسشویی می گویند بصورت معمول یک لباسشویی می تواند بصورت متوسط 5100 بار دور شست و شو انجام دهد.

این میزان از دور شست و شو به صورت متوسط می تواند 14 سال به طول انجامد. بنابر این عمر لباسشویی 14 سال می باشد.

در این مقاله قصد داریم نکات مهم درباره‌ی دلایل افزایش یا کاهش طول عمر ماشین لباسشویی را بررسی نماییم. نکاتی که می تواند به لباسشویی آسیب بزند و رعایت آن‌ها می تواند باعث عملکرد بهتر دستگاه شود شامل:

1- قرار ندادن اشیا تیز و فلزی در لباسشویی

از وارد کردن اشیاء مانند: کلید، سکه، میخ و … به داخل لباسشویی خودداری نمایید. می دانیم هیچ کس چنین اشیاء را با دست خود و آگاهانه در داخل لباسشویی قرار نمی دهد. اما گاهی ممکن است چنین وسایلی در داخل جیب لباس‌ها قرار داشته باشد و ما آن‌ها را ندانسته وارد لباسشویی کرده باشیم.

اما وجود چنین وسایلی ممکن است باعث بروز چه مشکلاتی شود؟ این اشیا می توانند باعث مسدود شدن لوله های تخلیه آب لباسشویی شده و یا در دور تند با سرعت با شیشه‌ی لباسشویی برخورد کرده و آن را بشکنند.

2- بیش از توان لباسشویی در دستگاه لباس نریزید

لباسشویی‌ها با توجه به ساختاری که دارند می توانند وزن های مختلفی را برای شست و شو تحمل کنند. برای مثال لباسشویی های 5 کیلو، 7 کیلو، 9 کیلو تولید و به بازار عرضه می شوند. اگر شما بیش از توان لباسشویی در آن لباس بریزید باعث می شود دیگ لباسشویی آسیب ببیند.

بنابر این برای جلوگیری از آسیب دیدن لباسشویی بهتر است لباس‌ها را در دسته های کوچک تر تقسیم کرده و نوبتی بشویید. همچنین از شستن پتو، کیسه خواب و … در لباسشویی خود داری کرده و برای شستن آن هارا به خشک شویی ببرید.

3- تراز قرار دادن لباسشویی

تنظیم نبودن جای لباسشویی و تراز نبودن آن باعث لرزش لباسشویی در هنگام کار کردن می شود. این لرزش‌ها می تواند به ساختار این وسیله آسیب وارد کرده و باعث خرابی دستگاه شود. در صورت مواجه شدن با چنین مشکلی محل قرار گیری لباسشویی را تنظیم نمایید تا بصورت بالانس در جای خود قرار بگیرد.

4- قرار دادن لباسشویی در مکانی با فاصله ی استاندارد تا دیوار

هرگز لباسشویی خود را در جای کوچک و تنگ قرار ندهید و یا از چسباندن لباسشویی به دیوار خودداری نمایید. زیرا در اطراف لباسشویی باید جریان هوا وجود داشته باشد. جریان هوا کمک می کند وسیله در هنگام کار کردن داغ نکند. همچنین در زمان خاموش بودن لباسشویی درب وسیله باز بگذارید تا هوا درون دیگ لباسشویی نیز جریان داشته باشد. چنین کاری مانع از کپک زدن لاستیک دور لباسشویی می شود.

5- استفاده از پودر و مایع لباسشویی مرغوب

از پودر های مرغوبی که به خوبی در آب حل می شوند برای شست و شوی لباس استفاده نمایید. زیرا پودرهایی که در آب حل نمی شوند به مرور زمان در دیگ لباسشویی رسوب می کنند که همین مسئله می تواند باعث شود عمل آبگیری به درستی انجام نشود.

6- تمیز کردن لباسشویی پس از استفاده

هر لباسی ممکن است در فرآیند شست و شو از خود پرزهایی به جا بگذارد که اگر در طولانی مدت این پرزها در دیگ لباسشویی بمانند موجب مسدود شدن مجاری دیگ لباسشویی و خرابی دستگاه می شوند. بنابر این بهتر است قبل از بروز مشکل جدی بعد از هربار شست و شو دیگ لباسشویی را تمیز نمایید.

دیگر خدمات استاد سرویس

مجموعه استاد سرویس علاوه بر تعمیرات محصولات پاکشوما، تعمیرات آبسال در کرج را نیز دارد. بنابراین اگر قصد تعمیر لوازم خانگی خود با برند آبسال را نیز دارید می‌توانید برای تعمیر به مجموعه استاد سرویس مراجعه فرمایید.

همچنین علاوه بر پاکشوما و آبسال، استاد سرویس تعمیرات لوازم خانگی دوو در کرج را نیز دارد و شما عزیزان می‌توانید برای تعمیر لوازم خانگی با مارک دوو خود به استاد سرویس مراجعه فرمایید. همچنین اگر دارای لوازم خانگی با برند امرسان هستید و دستگاه شما نیاز به تعمیر دارد، به تعمیرات امرسان در کرج در مجموعه استاد سرویس بیایید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن مشکل دستگاه شما را حل کنند.

جهت ارتباط با استاد سرویس با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید

09128680812

09999600373

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *