استاد سرویس

نمایندگی جنرال الکتریک در کرج

نمایندگی جنرال الکتریک در کرج

نمایندگی جنرال الکتریک در کرج

نمایندگی مجاز استاد سرویس ارائه دهنده خدمات تخصصی تعمیرات انواع لوازم خانگی جنرال الکترونیک در کرج است. امروزه زندگی بدون استفاده از لوازم خانگی امکان پذیر نمی باشد. برند هایی مانند جنرال الکترونیک از به روز‌ترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها در ساخت لوازم خانگی استفاده می‌کنند.

به همین منظور برای تعمیرات انواع دستگاه جنرال الکترونیک باید از تعمیرکاران مجرب و حرفه ای کمک گرفت. برای تعمیر انواع دستگاه جنرال الکتریک خود اعم از یخچال فریزر ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و.. می‌توانید با مجموعه استاد سرویس که یکی از نمایندگی های جنرال الکتریک در کرج است تماس بگیرید.

جهت ارتباط با استاد سرویس با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید

09128680812

09999600373

در صورت خراب شدن لوازم خانگی جنرال الکتریک چه کاری باید کرد

تعمیر لوازم خانگی جز کارهای تخصصی است که نیازمند دانش فنی و تجربه بالا در این زمینه می‌باشد. اگر افرادی که غیر متخصص هستند نسبت به تعمیر دستگاه شما اقدام کنند امکان دارد خرابی دستگاه شما بیشتر شود و حتی در مواردی خطراتی مانند برق گرفتی اتفاق بی افتد.

به همین خاطر بهتر است در صورت خراب شدن دستگاه خود، به مراکز تایید شده و مجاز برای تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک خود مراجعه کنید. شما می‌توانید برای تعمیر دستگاه خود به مجموعه تعمیرگاه استاد سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات و مرکز خدمات پس از فروش جنرال الکتریک در کرج  مراجعه کنید.

مجموعه تعمیرات استاد سرویس به عنوان یکی از بهترین نمایندگی های تعمیر جنرال الکتریک در کرج شناخته شده است.

چرا نمایندگی جنرال الکتریک استاد سرویس در کرج

در کنار انواع خدمات خوبی که این تعمیرگاه در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی جنرال الکتریک در کرج به شما ارائه می‌دهد. مجموعه استاد سرویس،امتیاز ویژه ای دارد که اعتماد مشتریان و رضایت آنها را کاملا تضمین می‌کند. در این جا عواملی که باعث کسب امتیاز ما شده است را معرفی می‌کنیم که عبارتند از:

1- بعد از تماس با مجموعه استاد سرویس تعمیرکار مجرب ما در زمانی کمتر از دو ساعت در محل حاضر شده و اقدام به برسی و تعمیر دستگاه شما می‌کند.

2- تمامی تعمیرکاران و کارشناسان مجموعه استاد سرویس دارای دانش فنی و تجربه هستند که این امر باعث می‌شود به موقع دستگاه شما را عیب یابی کرده و تعمیر آن را به بهترین شکل انجام دهند.

3- لوازم خانگی جنرال الکتریک ویژگی های متمایزی نسبت به دیگر برند‌ها دارد به همین دلیل فقط افرادی که با این برند آشنایی کامل دارند می‌توانند تعمیرات آن را به درستی انجام دهند.

4- مجموعه تعمیرگاه استاد سرویس در کرج با تمامی مشکلات این برند آشنایی کامل دارد و روش های عیب یابی و تعمیر درست آن را می‌داند.

5- در مجموعه تعمیرات استاد سرویس تعمیرات شما در زمانی کمتر از 24 ساعت انجام می‌شود.

6- هزینه تعمیرات در مجموعه استاد سرویس نسبت به خدماتی که ارائه می‌دهد بسیار مناسب است.

7- این تعمیرگاه یا همان مجموعه تعمیرات استاد سرویس بر پایه مشتری مداری فعالیت دارد و رضایت مشتریان را مهم‌ترین اصل برای خود می‌داند.

راه های ارتباطی با تعمیرگاه استاد سرویس در کرج

برای دریافت خدمات تعمیرات استاد سرویس می‌توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید. در زمانی که با ما تماس گرفته‌اید حتما باید اطلاعات دقیقی در مورد مشکلات انواع لوازم خانگی جنرال الکتریک خود

ارائه دهید تا مشاوران ما بتوانند با راهنمایی های مورد نیاز مشکلات ابتدایی و ساده را حل کنند و در صورت لزوم برای تعمیر لوازم شما تعمیرکار مجربی را اعزام نمایند.

در مدت زمان کمتر از دو ساعت تعمیرکار به محل مورد نظر اعزام می‌شود تا مشکل دستگاه شما را برطرف نماید. فقط توجه داشته باشید که حتما مدل و نوع دستگاه خود را به صورت دقیق به کارشناسان ما اعلام کنید.

جهت ارتباط با استاد سرویس با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید

09128680812

09999600373

یخچال جنرال الکتریک

در هنگام ایجاد نقص و خرابی در یخچال‌ها بهتر است در زمان خیلی کوتاه اقدام به تعمیر آن کنیم. درست است که تمام وسایل های برقی منزل دارای اهمیت بالایی می باشند و خرابی هر کدام می تواند باعث مختل شدن روند زندگی ما شود اما با این حال خرابی یخچال می تواند مشکلات پیچیده تری به بار آورد.

شاید بپرسید چرا؟

برای پاسخ به این سوال بهتر است تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

یخچال‌ها از مواد غذایی در برابر فاسد شدن محافظت می کنند، اما اگر دچار خرابی شوند نه تنها نمی توانند از آن‌ها محافظت کنند و باعث فساد مواد غذایی می شوند بلکه افراد منزل نیز نمی توانند خوراکی های یخچال برای چند روز تهیه نمایند. باید به میزان مصرف روزانه خرید کنند که این می تواند کاری زمان بر و وقت گیر به حساب آید.

برای جلوگیری از چنین مشکلی افراد سعی دارند این وسیله را در کمترین زمان تعمیر کرده تا دچار کمترین زیان شوند.

برخی از مشکلات رایج یخچال جنرال الکتریک به شرح زیر می باشد:

1- خیلی سرد و یا خیلی گرم بودن محیط یخچال: این مشکل می تواند به دلایل مختلفی مانند:

شل شدن یا خرابی لاستیک دور یخچال می تواند باعث گرم شدن دمای درون یخچال شود.

ایجاد برفک در یخچال باعث افزایش دمای محیط یخچال شده و باعث می شود دمای محیط یخچال خیلی سرد شود.

اگر کنترل ترموستات دچار نقص شود باعث ایجاد چنین مشکلی می شود که بهتر است برای رفع آن باید درجه ی ترموستات را بررسی و تنظیم نمایید اما اگر درست نشد باید اقدام به تعویض ترموستات نمایید.

2- خاموش بودن لامپ درون یخچال و عدم تولید سرما: این مشکل به دلیل عدم انتقال برق به یخچال اتفاق می افتد. حال ممکن است این عدم جریان برق به دلایل مختلفی مانند:

خرابی سیم برق یخچال و قطعی آن

خرابی پریز برق برای آنکه از سالم بودن پریز برق مطمئن شوید بهتر است دستگاه های برقی دیگر را به آن وصل کرده و از سالم بودن آن اطمینان حاصل فرمایید.

3- روشن شدن لامپ یخچال ولی عدم کار کردن یخچال: این مشکل می تواند به دلیل عدم خاموش بودن ترموستات اتفاق بی افتد و یا به دلیل تنظیم بودن ترموستات در حالت دیفراست باشد. در این صورت برای رفع این مشکل بهتر است ترموستات را تنظیم نمایید.

گاهی بروز این مشکل می تواند به دلیل معیوب بودن ترموستات باشد که باید برای رفع مشکل آن را تعویض نمایید.

4- روشن نشدن لامپ درون یخچال: عدم روشن شدن لامپ می تواند به دلایل مختلفی رخ دهد که شامل موارد ذیل می‌شود:

1- سوختگی لامپ: برای رفع این مشکل باید آن را تعویض نمایید. اگر بعد از تعویض لامپ مشکل رفع نشد، ایراد از میکروسوئچ یخچال بوده که باید برای رفع آن اقدام به تعویض میکروسوئیچ نمایید.

5- کار کردن بی وقفه کمپرسور: برخی از علت های بروز این مشکل شامل موارد ذیل می‌شود:

خرابی ترموستات یخچال که برای رفع این مشکل باید اقدام به تعویض آن کنید.

تمام شدن و یا کم شدن گاز مبرد در این صورت برای رفع این مشکل باید از تعمیرکار حرفه ای در زمینه‌ی شارژ یخچال کمک بگیرید.

دیگر نمایندگی های استاد سرویس

علاوه بر تعمیرات محصولات جنرال الکتریک مجموعه استاد سرویس نمایندگی آبسال در کرج  را نیز دارد و اگر لوازم خانگی شما این برند را دارد می‌توانید برای تعمیرات خود به این مرکز مراجعه فرمایید.

علاوه بر جنرال الکتریک و آبسال تعمیرات پاکشوما در کرج نیز در مجموعه استاد سرویس کار تعمیرات محصولات پاکشوما را بر عهده دارد. بنابراین تعمیرات محصولات پاکشومای خود را نیز با خیال راحت به استاد سرویس بسپارید.

علاوه بر جنرال الکتریک و پاکشوما مجموعه استاد سرویس نمایندگی امرسان در کرج را نیز دارد و اگر یخچال فریز و دیگر محصولات شرکت امرسان را دارید که به تعمیر نیاز دارد، آن را نزد ما بیاورید.

با ما تماس بگیرید

لوازم خانگی شما هر کدام از برندهای بالا که باشد در صورت به نیاز به هرگونه تعمیر کافی است برای مشاوره رایگان با تماس بگیرید.

جهت ارتباط با استاد سرویس با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید

09128680812

09999600373

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *