استاد سرویس

نمانیدگی ال جی در کرج

نمایندگی ال جی در کرج

مجموعه تعمیرات لوازم خانگی استاد سرویس  به عنوان یکی از نمایندگی‌های مجاز ال جی در کرج است. این مجموعه در زمینه تعمیرات یخچال و فریزر ساید بای ساید، ماشین ظرف شویی و لباس شویی و… فعالیت دارد. تمامی لوازم منزل جزو لوازم ضروری برای استفاده روزمره هستند.

بروز هر مشکلی در آنها زندگی روزمره افراد را مختل می کند. به همین منظور افراد ترجیح می‌دهدند در زمانی کوتاه و قیمت مناسب نسبت به تعمیر آن وسیله اقدام نمایند.

نمایندگی تعمیرات ال جی استاد سرویس در کرج یکی از بهترین ارائه دهنده‌های خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی است. برای استفاده از خدمات نمایندگی ال جی با شماره‌ی زیر تماس بگیرید.

جهت ارتباط با استاد سرویس با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید

09128680812

09999600373

تاریخچه شرکت ال جی

شرکت بزرگ ال جی توسط فردی به نام کوو این هوی در سال 1958 میلادی بنیان گذاری شد. در کره این شرکت به عنوان پدید آورنده نو آوری شناخته می‌شود. برند ال جی با داشتن سال‌ها تجربه درخشان، محصولات بسیار بی نظیری را برای مصرف کنندگان تولید کرده است.

مصرف کنندگان محصولات ال جی همیشه شاهد تغییرات و پیشرفت های پی در پی محصولات ال جی بوده‌اند و کیفیت بالای این محصولات را مشاهده کرده‌اند.

خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی استاد سرویس در کرج

باید به این موضوع توجه کرد که امکان خرابی لوازم خانگی وجود دارد و در هنگام بروز چنین مشکلی باید برای رفع خرابی وسیله اقدام به تعمیر نماییم. در این مقاله می‌خواهیم تمامی خدماتی که مجموعه‌ی استاد سرویس ارائه می‌دهد را به شما معرفی نماییم.

1- مجموعه تعمیرگاه استاد سرویس به همه مشتریان خود مشاوره رایگان  می‌دهد. در این زمان تمامی اطلاعات مورد نیاز شما و روش های تنظیم دستگاه، نگهداری آن و استفاده از آن را در اختیار شما قرار می‌دهیم. با داشتن اطلاعات در زمینه‌ی تنظیمات و نگهداری لوازم برقی می توانیم از بروز مشکلات بزرگ تر جلوگیری کنیم.

2- اعزام تعمیرکار در زمان مقرر به محل مورد نظر شما در کرج یکی از اقدامات ویژه تعمیرگاه استاد سرویس است.

3- تعمیرکاری که ما به محل اعزام میکنیم تمامی تجهیزات لازم را برای بازرسی و عیب یابی لوازم خانگی ال جی را دارد و در جهت تعمیر آن اقدام میکند.

تمامی قطعات ارجینال یخچال فریزر ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ظرف شویی، ماکروفر، تلویزیون و…  ال جی در تعمیرگاه استاد سرویس موجود است. در صورت نیاز به تعویض قطعه در سریع ترین زمان ممکن تعویض قطعه دستگاه شما انجام خواهد شد.

نمایندگی ال جی در کرج
نمایندگی ال جی در کرج

مزایای استفاده از تعمیرگاه مجاز ال جی در کرج

مشتریان نمایندگی مجاز ال جی استاد سرویس در کرج اغلب به یکی از دلایل زیر ما را انتخاب کرده و با ما تماس می‌گیرند:

تعمیرکاران مجموعه استاد سرویس دارای دانش فنی و تخصصی برای تعمیر انواع لوازم خانگی ال جی هستند. همین مسئله باعث می‌شود روند عیب یابی و تعمیر دستگاه شما سریع تر انجام شود.

پاسخ گویی سریع

نمایندگی استاد سرویس در کرج برای شما امکانات متعددی در نظر گفته است که عبارتند از: امکان تعمیر دستگاه شما در خانه، محل کار و تعمیرگاه. حتی اگر در اماکن دور هستید در کمتر از 2 ساعت تعمیرکاران ما به آن منطقه اعزام می‌شوند.

هزینه منصفانه

هزینه انواع تعمیرات در مجموعه استاد سرویس متناسب با خدماتی است که به شما عزیزان ارائه می‌شود و بسیار مناسب است.از این رو مشتریان دغدغه ای از بایت هزینه تعمیرات ندارند. تمامی مراحل عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی ال جی بعد از تایید نهایی مشتریان انجام می‌شود. در مجموعه استاد سرویس رضایت مشتری شرط اساسی و الویت برای محسوب می‌شود.

مشاوره رایگان

مشاورین مجموعه تعمیرات لوازم خانگی استاد سرویس در کرج به تمامی مشتریان خود رایگان مشاوره می‌دهد تا بتوانند در نگهداری، استفاده از لوازم خانگی نحوه رفع عیب های احتمالی آن بهتر عمل کنند. از آنجایی که نمایندگی استاد سرویس قطعات یدکی اصل و با ضمانت لوازم خانگی ال جی را ارائه می‌دهد. مشتریان دیگر نگرانی بابت اصل بود قطعات لوازم خانگی خود ندارند.

این مشاوره به مشتریان کمک بسیاری می‌کند تا مشکلات دستگاه خود را در صورت ساده بودن حل کنند و تصمیم گیری کنند که آیا دستگاهشان نیاز به تعمیر دارد و یا تعویض.

تعمیر لوازم خانگی یا تعویض آن

در اینجا میخواهیم به یک سوال مهم که اکثر مشتریان از ما میپرسند پاسخ دهیم،آیا تعمیر لوازم خانگی به صرفه تر است و یا تعویض آن؟

در پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم به دلیل بالا بودن هزینه های خرید لوازم خانگی ال جی نمیتوان یک راهکار ثابت را به همه افراد پیشنهاد داد.

به همین خاطر مشاوران ما در کرج قبل از این که برای تعمیر لوازم خانگی ال جی اقدام نمایند مشاوره و راهنمایی را به صورت کامل در اختیار مشتریان خود میگذارد.

طبق این راهنمایی ها دو راه حل به مشتریان داده میشود که عبارت است از:

  • در زمانی که مشکل دستگاه شما با هزینه ای قابل قبول رفع شود به مشتریان پیشنهاد میکنیم که نسبت به تعمیر دستگاه خود اقدام کنند.
  • اما اگر مشکل لوازم خانگی شما جدی بوده و به گونه ای است که تعمیر آن هزینه های بسیاری زیادی  داشته باشد به مشتریان پیشنهاد میشود در صورت داشتن بودجه کافی حتما دستگاه خود را تعویض کنند.

راه های ارتباطی با تعمیرگاه استاد سرویس در کرج

برای دریافت خدمات تعمیرات استاد سرویس می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.در زمانی که با مشاورین ما تماس میگیربد حتما باید اطلاعات دقیقی در مورد مشکلات انواع لوازم خانگی ال جی خود ارائه دهید تا مشاوران ما بتوانند با راهنمایی های مورد نیاز مشکلات ابتدایی و ساده را حل کنند و در صورت لزوم برای تعمیر لوازم شما تعمیرکار مجربی را اعزام نمایند.

در مدت زمان کمتر از دو ساعت تعمیرکار به محل مورد نظر اعزام می شود تا مشکل دستگاه شما را برطرف نماید.فقط توجه داشته باشید که حتما مدل و نوع دستگاه خود را به صورت دقیق به کارشناسان ما اعلام کنید.

مشکلات لباسشویی ال جی

ماشین های لباسشویی از هر برند و با هر کیفیتی که باشند باز هم ممکن است دچار نقص و خرابی شوند. ماشین لباسشویی های برند ال جی نیز از این قاعده مستثنا نبوده و ممکن است در مواردی دچار مشکل شوند. برخی از مشکلات رایج در لباسشویی ال جی عبارتند از:

روشن نشدن لباسشویی:

چنین مشکلی می‌تواند به دلایل مختلفی بروز نماید. در این مقاله می‌خواهیم علت را بررسی کرده و هر یک را شرح دهیم:

مشکلات برقی

زمانی که لباسشویی را روشن می کنید اما روشن نمی شود. بهتر است ابتدا پریزی که لباسشویی به آن متصل است را چک نمایید. شما می توانید یک وسیله ی برقی دیگر مانند سشوار که از سلامت آن مطمئن هستید را به پریز وصل نمایید. اگر آن وسیله روشن نشود که نشان می دهد پریز برق نداشته و روشن نشدن لباسشویی نیز به همین دلیل رخ داده است.

خرابی موتور

اگر لباسشویی شما روشن نشود این مشکل می‌تواند به دلیل خرابی موتور لباسشویی بروز پیدا کرده باشد.

برای آن که بدانید مشکل روشن نشدن لباسشویی از موتور لباسشویی است یا نه باید از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

تعمیرکاران باید موتور لباسشویی را مستقیم به برق وصل کرده و تست نمایند. اگر در هنگام اتصال مستقیم به برق موتور روشن نشود نشان می دهد روشن نشدن لباسشویی نیز به دلیل خرابی موتور است.

مشکل کلید سوئچ درب

لباسشویی های جدید دارای سیستم ایمنی هستند که باعث می شود در هنگام باز بودن درب لباسشویی دستگاه کار نکند. اگر سوئچ درب لباسشویی شما  خراب شود و نتواند به خوبی بسته شود باعث می شود لباسشویی روشن نشود.

خرابی برد اصلی

برد در هر دستگاهی که قرار داشته باشد مانند مغز آن دستگاه عمل می کند. فرقی نمی کند برد لباسشویی و یا برد یخچال باشد این قطعه تمام دستورات را به وسیله انتقال داده و کارایی آن را کنترل می کند.

اگر برد ماشین لباسشویی شما دچار نقص و خرابی شود باعث می شود نتواند دستورات را به دستگاه ارسال کند و باعث کار نکردن لباسشویی می شود.

تست برد لباسشویی یک کار تخصصی بوده و برای این کار باید از تعمیرکاران خبره و حرفه ای کمک بگیرید.

در این مقاله سعی کردیم چند دلیل رایج روشن نشدن لباسشویی را برایتان شرح دهیم. اما گاهی ممکن است بروز چنین مشکلی به دلایل متفاوت تری بروز کرده باشد که در این صورت به شما پیشنهاد می شود از تعمیرکاران خبره و حرفه ای برای عیب یابی کمک بگیرید.

سر و صدا در لباسشویی ال جی

لباسشویی ال جی به دلایل متنوعی می‌تواند در هنگام کار کردن دچار سر و صدا شوند. یکی از شایع ترین دلایل تراز نبودن جای لباسشویی است. محل قرار گیری لباسشویی باید در جایی صاف و بدون پستی بلندی باشد.

وجود کمترین عدم ترازی در دستگاه به هنگام کار به خصوص در هنگام خشک کردن لباس‌ها صداهای نا به هنجاری را تولید می‌کند. وجود اشیا تیز و سفت مانند: سکه و سگک کمربند و … در بین لباس‌ها باعث ایجاد سر و صدا در هنگام کارکردن لباسشویی می‌شود.

برای محکم شدن بسته بندی لباسشویی و آسیب ندیدن بیشتر در هنگام جا به جایی از چند پیچ در پشت لباسشویی استفاده می‌کنند. در هنگام استفاده این پیچ‌ها باعث بروز سر و صدا می‌شوند. قبل از استفاده از بازکردن این پیچ‌ها اطمینان حاصل فرمایید.

نشتی آب از لباسشویی

نشتی آب از لباسشویی می‌تواند به دلایل مختلفی بروز نماید. در ادامه به شرح برخی از این دلایل می‌پردازیم:

برای ورود آب به لباسشویی و خروج آب از دستگاه باید 2 شلنگ جداگانه در نظر گرفت. اگر در وصل این شلنگ‌های ورودی و خروجی نقص رخ داده باشد. باعث نشت آب از لباسشویی می‌شود.

خاموش شدن ناگهانی لباسشویی در حین کار

اگر لباسشویی برند ال جی شما در حین کارکردن و شستن لباس‌ها به یکباره خاموش شود این مشکل می‌تواند به دلایل متعددی اتفاق بی‌افتد. یکی از این دلایل شامل: داغ شدن پریز لباسشویی و آب شدن روکش آن است. زمانی که چنین مشکلی اتفاق بی‌افتد برق رسانی به دستگاه قطع شده و باعث می‌شود لباسشویی در حین کار خاموش شود.

از دیگر دلایل می‌توان به سوختن خازن پارازیت گیر اشاره کرد. تمام لباسشویی‌ها دارای یک خازن پارازیت گیر هستند. اگر این خازن بسوزد موجب خاموش شدن لباسشویی در حین کار می‌شود.

خشک نشدن لباس‌ها

اگر پس از اتمام کار لباسشویی لباس‌های موجود در دیگ لباسشویی کاملا خشک نباشند به معنای بروز مشکل است. این اتفاق به چند دلیل امکان دارد رخ دهد.

یکی از این دلایل: پر کردن لباسشویی بیش از توان لباسشویی. اگر لباسشویی سنگین شود دیگر موتور توان چرخاندن وزن خارج از توان را نخواهد داشت.

این مسئله باعث می‌شود پس از اتمام کارها لباس‌ها خشک نشود.

نوسانات برق می‌تواند باعث آسیب رسیدن به تایمر دستگاه شود. اگر تایمر دارای نقص باشد می تواند از انجام برخی از مراحل شستن لباس جلوگیری نماید.

سرریز شدن مایع نرم کننده از لباسشویی

اگر شما قصد استفاده از مایع نرم کننده را دارید بهتر است از فرد آگاه و یا فروشنده‌ی محصول میزان مورد استفاده را سوال بفرمایید، زیرا اگر بیش از حد نیاز از نرم کننده استفاده نمایید موجب سرریز شدن می‌شود.

از دیگر دلایل سرریز شدن مایع نرم کننده ی لباس میتواند به دلیل مسدود شدن جا پودری به دلیل رسوبات پودر و یا مایع لباسشویی می‌تواند یکی دیگر از دلایل سرریز شدن مایع نرم کننده لباس شود.

شکستگی ایجاد شده در قسمت جا پودری لباسشویی باعث می‌شود مایع نرم کننده از قسمت های شکسته به بیرون نشت نماید.

مشکلات رایج یخچال ال جی

1-ایجاد سر و صدا

یکی از مشکلات رایج یخچال های ال جی ایجاد سر و صدای زیاد می باشد. البته باید این نکته را خاطر نشان کرد که مقداری تولید سر و صدا در یخچال ها طبیعی بوده و هر صدایی به معنای خرابی نمی باشد. اگر فکر می کنید سر و صدای ایجاد شده توسط یخچال غیر طبیعی می باشد. ممکن است مشکل به علت:

خرابی سیستم خنک کننده: موتور یخچال از اجزای مهم و اصلی یخچال برای سرد کردن محیط آن می باشد این فرآیند خنک کردن به کمک فنی که در کنار رادیاتور در پشت یخچال نصب شده صورت می گیرد. اگر با بازکردن درب یخچال سر و صدا بیشتر شود به معنای بروز مشکل در فن می باشد.

خرابی فن هیتر در قسمت اواپراتور: اگر این قسمت دچار خرابی و آسیب شود یخچال سر و صدای غیر عادی تولید می کند. در این مورد نیز با بازکردن درب یخچال سر و صدا بیشتر می شود.

خرابی کمپرسور: پس از گذشت زمان موتور یخچال فریزر ال جی فرسوده شده و سر و صدا ایجاد می کند. اگر بخواهید روند فرسایش موتور یخچال را به تعویق بی اندازید بهتر است آن را به موقع سرویس نمایید.

2- گرم شدن بدنه ی یخچال ال جی

لوله‌های انتقال گاز خنک کننده در تمام قسمت های بدنه ی یخچال تعبیه شده تا بتواند گاز خنک کننده را به تمام قسمت های یخچال انتقال دهد. گاز یخچال هوای گرم را از درون یخچال گرفته و همین فرآیند می‌تواند یخچال را خنک کند اما با گرفتن دمای هوای درون یخچال دمای گاز ها بالا می‌رود. به همین دلیل باعث گرم شدن بدنه‌ی یخچال می‌شود.

گرم شدن بدنه ی یخچال تا حدودی نرمال بوده و به معنای خرابی دستگاه نمی‌باشد.

3- خرابی و نقص درب یخچال فیریزر ال جی

درب یخچال ها می تواند به دلایل متعددی خراب شود. اگر درب یخچال را زیاد باز و بسته می کنید و داخل درب یخچال شیشه های سنگین قرار داشته باشد باعث خارج شدن درب یخچال از حالت تراز شده و پس از مدتی درب خوب بسته نمی شود.

بسته نشدن کامل درب یخچال باعث فشار آمدن به موتور یخچال می شود. زیرا هوای درون یخچال به بیرون نشت پیدا کرده و موتور برای خنک کردن به توان بیشتری نیاز خواهد داشت.

4- برفک زدن یخچال

برفک زدن یخچال یکی از مشکلات رایج و همچنین دردسر ساز یخچال ها به شمار می‌آید. زیرا اگر مدت زیادی از برفک زدن یخچال بگذرد دیگر نمی‌توانید وسیله ای در آن قرار دهید و نیاز به تمیز کردن آن دارید. اگر بخواهیم علت های برفک زدن یخچال را بررسی کنیم شامل:

  • اگر یخچال خود را در محل گرمی مانند کنار گاز قرار دهید باعث می شود یخچال شما برفک بزند.
  • خرابی درب یخچال فریزر یکی از علت‌های رایج برفک زدن یخچال است.
  • باید یخچال را با دیوار 10 سانت فاصله دهید. اگر فاصله یخچال با دیوار رعایت نشود باعث برفک زدن یخچال می‌شود.
  • مشکل و خرابی در ترموستات
  • قرار دادن غذای داغ درون یخچال.
  • بروز مشکل و خرابی در المنت اواپراتور
دیگر خدمات استاد سرویس

مجموعه استاد سرویس علاوه بر ال جی ، نمایندگی سامسونگ در کرج را نیز دارد. بنابراین شما عزیزان می‌توانید برای تعمیر لوازم خانگی سامسونگ خود به مجموعه استاد سرویس مراجعه و در سریعترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل دستگاه خود اقدام فرمایید.

همچنین علاوه بر ال جی و سامسونگ ، مجموعه استاد سرویس تعمیرات پاکشوما در کرج را نیز را دارد و در صورت خراب شدن لوازم خانگی پاکشومای خود میتوانید دستگاه خود را به این مرکز آورده و تعمیر کنید.

علاوه بر ال جی ، سامسونگ و پاکشوما این مجموعه نمایندگی جنرال الکتریک در کرج را نیز دارد و میتوانید برای تعمیر لوازم خانگی خود با برند جنرال الکتریک به مرکز استاد سرویس مراجعه فرمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش می توانید از طریق شماره درج شده تماس بگیرید.

جهت ارتباط با استاد سرویس با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید

09128680812

09999600373

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *