استاد سرویس

نمایندگی دوو در کرج

نمایندگی دوو در کرج

نمایندگی دوو در کرج

استاد سرویس یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های تعمیراتی در کرج به حساب می‌آید. لوازم منزل از جمله وسایلی هستند که به دلیل مصرفی بودن پس از مدتی دچار نقص و خرابی می شوند. اگرچه می توانیم با رعایت چند نکته در استفاده از این وسایل عمر آن ها را طولانی تر کنیم اما در هر صورت پس از گذشت مدتی ممکن است دچار خرابی شود.

در چنین موقعیتی دو راه حل وجود دارد، یکی تعویض وسیله و دیگری تعمیر. تعویض وسیله را به افرادی پیشنهاد می دهیم که دارای وسیله ای بسیار قدیمی و آسیب دیده هستند البته لازم به ذکر است تکنسین های مجرب مجموعه استاد سرویس با داشتن تجربه بالا و مهارت کافی می توانند قدیمی ترین وسیله تا جدیدترین وسیله با تکنولوژی به روز را تعمیر نمایند.

در هر صورت باید این موضوع را در نظر بگیرید که تعویض وسیله می تواند پروسه ای هزینه بر برای شما باشد.

راه کم هزینه با بازدهی بالا تعمیر وسیله ی معیوب است، اما باید در انتخاب تعمیرکار دقت لازم را به خرج دهید. زیرا افراد ناشی نه تنها باعث تعمیر لوازم برقی شما نمی شوند بلکه ممکن است به وسیله آسیب های جبران ناپذیری نیز وارد کنند.

اگر به دنبال یک تعمیرکار مجرب برای تعمیر لوازم برقی خود هستید به شما پیشنهاد می شود از مجموعه ی استاد سرویس کمک بگیرید.

استاد سرویس با سال ها تجربه در زمینه ی انواع وسایل توانسته اعتماد مشتریان را جلب نماید.

مهم ترین مزایای نمایندگی تعمیرات دوو استاد سرویس در کرج

انجام تمامی خدمات تعمیرات در محل: با استفاده از خدمات مجموعه تعمیرگاه استاد سرویس نیاز به حمل و نقل دستگاه خود ندارید. می‌توانید خدمات تعمیرات را در محل دریافت کنید.

هزینه مناسب تعمیرات: تمامی هزینه‌ها در مجموعه استاد سرویس متناسب با خدماتی است که ارائه می‌شود است. هزینه انواع تعمیرات در مجموعه استاد سرویس بسیار مناسب است.

دقت و سرعت بالا در تعمیرات انواع لوازم خانگی: مجموعه تعمیرگاه استاد سرویس با تعمیرکاران متخصص و با تجربه انواع خرابی های لوازم خانگی دوو را با بهترین کیفیت و بالاترین سرعت انجام می‌دهند.

مشاوره و راهنمایی رایگان: در صورت وجود هر گونه مشکل در انواع لوازم خانگی دوو خود می‌توانید با ما تماس بگیرید. مشاوران ما شما را نسبت به تعمیر و یا حتی تعویض دستگاهتان راهنمایی کنند.

تعمیر لوازم خانگی با قطعات اورجینال: مجموعه تعمیرگاه استاد سرویس قطعات یدکی اصل و با ضمانت لوازم خانگی دوو را به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

تمامی مواردی که گفته شد به دلیل آن است که مجموعه تعمیرات استاد سرویس یکی از بهترین نمایندگی های دوو در کرج است که شما عزیزان می‌توانید جهت تعمیر انواع لوازم خانگی دوو خود به این مرکز مراجعه کنید.

تاریخچه شرکت دوو

امروزه شرکت دوو دارای بیش از 30 شرکت زیر مجموعه دارد.که برخی از آن‌ها به خودی خود شرکتی مستقل در زمینه های مختلف صنعتی مشغول به فعالیت هستند. گروه دوو فعالیت خود را به صورت رسمی در سال 1967 میلادی در شهر سئول در کشور کره جنوبی آغاز نمود.

این مجموعه 64 کارخانه و 40 دفتر را در بیشتر کشور های جهان ایجاد کرده است.که همین امر نشان دهنده موفقیت چشمگیر این برند می‌باشد.

اگر هر یک از وسایل برند دوو شما دچار نقص و خرابی شود می‌توانید از مجموعه ی استاد سرویس کمک بگیرید.

مجموعه تعمیرگاه استاد سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات انواع لوازم خانگی دوو در کرج است که تعمیرات انواع لوازم خانگی مانند: یخچال و فریزر،ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، ساید‌بای ساید، ماکروفر، کولر گازی و… به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهد.

خدماتی که مجموعه ما به شما ارائه می‌دهد شامل خدمات در هفت روز هفته و 24 ساعت روزانه می‌باشد،تعمیر لوازم خانگی شما در زمانی کمتر از دو ساعت در محل با بهترین قطعات اصل و اورجینال انجام خواهد شد.

خراب شدن انواع لوازم خانگی و یا حتی ایراد پیدا کردن آنها از آن دسته معضلاتی است که می‌تواند بسیار مشکل ساز باشد.هرچقدر محصولات تولید شده از هر نوع برندی با کیفیت باشد باز هم تمامی دستگاه‌ها و لوازم خانگی از جمله لوازم تولید شده در شرکت دوو در معرض خراب شدن و نیاز به تعمیر قرار دارند.

مجموعه تعمیرات استاد سرویس در کرج،تعمیرگاهی با سابقه و قابل اعتماد است که می‌تواند مشکلات مربوط به انواع لوازم خانگی دوو شما را به خوبی برطرف کند.

در صورت وجود ایراد و یا خراب شدن لوازم خانگی دوو چه باید کرد

تعمیر انواع لوازم خانگی و برسی ایراد و مشکلات آن کاری است که نیاز به دانش تخصصی و تجربه دارد.اگر افراد نا‌بلد و یا غیر متخصص نسبت به تعمیر دستگاه شما اقدام کنند امکان دارد خرابی دستگاه شما بیشتر شود و یا در صورت بی احتیاطی خطراتی مانند برق گرفتگی وجود دارد.

پس باید در صورت وجود هر گونه ایراد و یا خرابی دستگاه خود، به مراکز مجاز و تایید شده برای تعمیر انواع لوازم خانگی دوو خود مراجعه کنید. در کرج می‌توانید با تعمیرگاه استاد سرویس که یکی از نمایندگی های مجاز دوو در کرج است مراجعه کنید.

هزینه تعمیر انواع لوازم خانگی دوو در کرج

زمانی که شما برای تعمیر انواع لوازم خانگی خود مانند:ماشین لباسشویی،ماشین ظرفشویی،سایدبای ساید و… لا ما تماس می‌گیرید می‌توانید تمام عیوب لوازم خود را برای مشاوران ما توضیح دهید تا همکاران ما بتوانند هزینه نهایی تعمیر لوازم خانگی دوو شما را اعلام کنند.

امروزه با وجود تحریم ها و فشار های اقتصادی مختلف قیمت نمام اجناس به‌شکل سرسام آوری‌بالا رفته است. لوازم های برقی خانگی نیز از این قاعده مستثنا نبوده‌اند. اگر هر یک از لوازم برقی خانه شما دچار نقص و خرابی شود و برای رفع مشکل اقدام به تعویض وسیله نمایید باعث می‌شود شما متحمل هزینه‌بالایی شوید.

برای جلوگیری از هزینه‌های اضافی بهتر است به‌جای تعویض وسیله از گزینه‌ی تعمیر استفاده نمایید. البته اگر قصد تعمیر هر وسیله‌ی برقی را دارید بهتر است از یک تعمیرکارمناسب کمک بگیرید. تعمیرکاران زیادی در این حوزه فعالیت دارند که باعث می‌شود انتخاب برای ما سخت‌تر شود. برای انتخاب یک تعمیرکار درست باید چند اصل را رعایت فرماییم تا بتوانیم بهترین گزینه را انتخاب نماییم.

1- میزان تخصص و تجربه:

اولین گزینه که باعث تمایز بین تعمیرکاران می‌شود میزان سواد و مهارت آن فرد در زمینه تعمیرات است. این مهارت زمانی که با چاشنی تجربه مخلوط شود می تواند بهترین نتیجه را برای مشتریان رقم بزند.

امروزه با گسترش فضای مجازی اکثر افراد کسب و کار خود را در این بستر بنا کرده‌اند. فضای مجازی به ما این امکان را می‌دهند که به راحتی با کسب و کارهای مختلف آشنا شویم. مانند: مجموعه های تعمیراتی. شما می‌توانید با دیدن وب سایت آن‌ها و خواندن نظرات به خوبی با آن‌ها آشنا شده و بهترین را انتخاب نمایید.

مجموعه‌ی استاد سرویس یکی از بهترین مجموعه‌های تعمیراتی است. این مجموعه توانسته طی چندین سال فعالیت به صورت مجازی و غیر مجازی مشتریان زیادی را راضی نگهدارد. شما نیز می‌توانید با خواندن نظرات مشتریان از این موضوع مطلع شوید.

2- منصف بودن:

یکی دیگر از عواملی که یک تعمیرکار خوب باید آن را رعایت کند رعایت انصاف است. برخی از تعمیرکاران برای سود بیشتر از مشتریان خود دست‌مزد های بالا می‌گیرند. یا با خرج تراشی های بی مورد باعث می‌شوند مشتریان متحمل هزینه‌های هنگفتی شود.

منصف بودن تعمیرکار باعث می‌شود در هنگام ارائه خدمات تنها به فکر جیب خود نباشد. و نفع مشتری را نیز در نظر می‌گیرد تا مشتری بتواند با کمترین هزینه بهترین نتیجه را دریافت نماید.

مجموعه‌ی استاد سرویس به رسم مشتری مداری سال ها تجربه و مهارت خود را به کار گرفته است. تا بتواند وسایل معیوب شما را در کمترین زمان ممکن با بهترین بازدهی تعمیر نماید.

راه های ارتباطی شما با تعمیرگاه استاد سرویس در کرج

برای دریافت خدمات تعمیرات استاد سرویس می‌توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.در زمانی که با ما تماس گرفته‌اید حتما باید اطلاعات دقیقی در مورد مشکلات انواع لوازم خانگی دوو خود به ما ارائه دهید. با دریافت اطلاعات درست مشاوران ما می‌توانند بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهند.  در صورت حل نشدن مشکل یک تعمیرکار مجرب به محل اعزام می‌شود.

در مدت زمانی کمتر از دو ساعت تعمیرکار به محل مورد نظر اعزام می‌شود تا مشکل دستگاه شما را برطرف کند.فقط حتما به این موضوع توجه داشته باشید. مدل و نوع دستگاه خود را به صورت دقیق به کارشناسان ما اعلام کنید تا آنها بتوانند به صورت درست شما را راهنمایی کنند.

جهت ارتباط با استاد سرویس با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید

09128680812

09999600373

ارائه خدمات در نمایندگی دوو در کرج

هر شرکت تعمیراتی که به مشتریان خود خدمات تعمیرات ارائه می‌دهد برای ارائه‌ی این خدمات راهی را انتخاب می‌نماید. مجموعه‌ی استاد سرویس با سال‌ها تجربه در این زمینه و همچنین بررسی نیازهای مشتریان بهترین گزینه را برای ارائه‌ی خدمات به مشتریان انتخاب کرده است.

شما مشتریان عزیز می‌توانید. در هنگام بروز هر نوع مشکل برای لوازم برقی خود با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید. این مجموعه در کمتر از 24 ساعت اقدام به اعزام تعمیرکار می‌نماید.

پس از بررسی لوازم برقی توسط تعمیرکار حرفه‌ای عیب دستگاه را در کمترین زمان ممکن پیدا می‌شود.

پس از عیبیابی درست و به موقع نوبت به تعمیر دستگاه می‌رسد. برای جلوگیری از آسیب های احتمالی متخصصین مجموعه از انتقال دستگاه به تعمیرگاه خودداری کرده و در منزل خودتان اقدام به تعمیر می‌نماید.

مهم ترین مشکلات یخچال فریزر دوو

عدم خنک کردن یخچال و فریزر دوو:

افت برودت در برخی از قسمت‌های یخچال باعث خنک نشدن آن قسمت‌ها می‌شود. بروز مشکل افت برودت ممکن است به دلایل فوق اتفاق بی‌افتد:

ایجاد شدن برفک در قسمت اوپراتور یخچال یا فریزر.

نشتی گاز یخچال یا  فریزر یکی از دلایل شایع برای خنک نکردن یخچال است.

نشتی گاز یخچال یا فریزر.

بروز آسیب و خرابی در فن.

مسدود شدن لوله‌ی دیفراست.

و …

برای کسب اطلاعات دقیق از علت خرابی یخچال بهتر است با متخصصین موجود در مجموعه ی استاد سرویس مشورت نمایید.

ایجاد صداهای غیر طبیعی:

اگر یخچال یا فریزر شما صداهای غیر طبیعی تولید می‌کند علت آن می تواند به دلایل مختلفی باشد. برخی از این دلایل شامل:

خرابی و یا مشکل در فن

خرابی و یا مشکل در کمپرسور

قرار دادن یخچال در مکانی غیر صاف که دارای ناهمواری است. اگر مشکل از تراز نبودن جای یخچال باشد می توانید یخچال را تکان دهید اگر صدا قطع شد به معنای آن است که مشکل از تراز نبودن جای یخچال رخ داده است.

کارکرد یکسره یخچال فریزر و از کار افتادن اتومات یخچال فریزر:

به طور کلی یخچال ها اتومات هستند که پس از مدتی کارکردن موتور یخچال و رسیدن دمای درون یخچال به درجه‌ی تنظیم شده باعث می شود موتور یخچال از کار افتاده و فرآیند خنک شدن متوقف شود. گاهی ممکن است یخچال دچار نقص و خرابی شده و باعث شود کارکرد یخچال یکسره شود. برخی از مشکلاتی که موجب یکسره شدن کارکرد یخچال می شود شامل:

نشتی گاز یخچال فریزر

مشکل در ترموستات یا سنسور

یکسره کارکردن یخچال باعث کاهش دمای بی رویه ی یخچال شده که در پی بروز این مشکل باعث می شود مواد غذایی درون یخچال دچار یخ زدگی شود.

خرابی و آسیب دیدن لاستیک دور درب یخچال فریزر:

خرابی و مشکل در لاستیک دور درب یخچال ممکن است به دلایل مختلفی بروز کند. اما بهتر است در هنگام مشاهده ی چنین مشکلی بهتر است سریع به رفع آن اقدام نمایید زیرا:

لاستیک دور درب یخچال اگر خراب شود موجب فشار به موتور، افزایش مصرف برق، خنک نشدن یخچال و .. می‌شود.

بو گرفتن درون یخچال و فریزر:

یخچال ها دارای ذغال بو گیر هستند که به منظور جلوگیری از بد بو شدن محیط یخچال تعبیه شده اند. بروز خرابی یا مشکل در این ذغال باعث بو گرفت یخچال می‌شود.

از دلایل دیگری که ممکن است باعث گرفتن بو یخچال شود می‌توان به نگهداری مواد غذایی که دارای بوهای تند هستند بدون درب‌پوش درون یخچال.

برای ازبین بردن مو نامطبوع یخچال بهتر است با محلول جوش شیرین و وانیل درون یخچال را شسته و سپس درون آن ذغال کبابی قرار دهید.

عدم عملکرد فن کنار یخچال:

این فن در کنار موتور یخچال قرار دارد. از آنجایی که خرابی این فن موجب آسیب به کمپرسور یخچال می شود. بهتر است در هنگام بروز چنین مشکلی سریعا برای رفع مشکل اقدام نمایید.

برخی از علامت هایی که نشان دهنده ی خرابی فن کندانسور است عبارتند از:

داغ شدن کنار درب یخچال

ایجاد صداهای غیر طبیعی از قسمت پشت یخچال

کارنکردن و عدم روشن شدن یخچال و فریزر:

روشن نشدن یخچال فریزر دوو ممکن است به علت خرابی و مشکل در برد الکتریکی دستگاه باشد. اما قبل از هرچیزی بهتر است ابتدا دو شاخه دستگاه و یا پریز برق را چک نمایید. گاهی به دلیل وجود مشکل در پریز برق و یا دو شاخه باعث می شود یخچال یا فریزر روشن نشود.

مشکلات رایج لباسشویی دوو 

  • پرش و تکان خوردن های شدید:

ایجاد مقدار ضعیفی لرزش در هنگام خشک کردن لباس توسط ماشین لباسشویی طبیعی است. اما گاهی این لرزش‌ها شدید شده و به تکان‌های شدیدی می انجامد. در این زمان ممکن است شما بترسید و دچار دست پاچگی شوید اما باید بگویم: در اکثر موارد بروز چنین مشکلی تنها به دلیل تراز نبودن محل قرار گیری لباسشویی است. با تراز قرار دادن محل لباسشویی می‌توانید این مشکل را حل نمایید.

  • ایجاد سر و صدا در هنگام کار کردن:

ایجاد کمی صدا توسط لباسشویی در هنگام شست‌و‌شو طبیعی است. این مشکل زمانی باعث نگرانی می شود که به صورت ناگهانی شروع به افزایش سر و صدا کرده باشد. در این صورت چنین مشکلی ممکن است به دلیل وجود جسم سخت درون دیگ لباسشویی رخ داده باشد.

البته این نکته نیز قابل ذکر است که: خرابی در شفت و بلبرینگ لباسشویی می تواند باعث ایجاد سر و صدا شود. برای تشخیص بهتر و دقیق تر بهتر است ازتکنسین های موجود در مجموعه ی استاد سرویس کمک بگیرید.

  • روشن نشدن دستگاه:

برخی مواقع ممکن است لباسشویی شما روشن نشود و شما را بسیار نگران نماید. اما بهتر است بدانید که در اکثر مواقع لباسشویی به دلایل جزئی و پیش پا افتاده ای روشن نمیشود. پس بهتر است قبل از ایجاد نگرانی و استرس چند نکته را چک نمایید.

در قدم اول بهتر است از برق داشتن یریز مطمئن شوید. سپس سیم لباسشویی را چک کنید و از قطع نبودن آن مطلع شوید. و در آخر می توانید درب لباسشویی را چک کرده و از بسته بودن آن مطلع شوید. زیرا ماشین های لباسشویی برای حفظ امنیت بیشتر در هنگام باز بودن درب روشن نمی شوند.

پس از چک کردن مراحل بالا اگر هنوز هم لباسشویی شما روشن نشد بهتر است از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

دیگر نمایندگی های استاد سرویس در کرج

استاد سرویس علاوه بر محصولات دوو نمایندگی اسنوا در کرج را نیز دارد. بنابراین اگر لوازم خانگی شما برند اسنوا نیز باشد میتوانید با خیال راحت برای تعمیر آن به ما مراجعه کنید.

علاوه بر دوو و اسنوا استاد سرویس نمایندگی سامسونگ در کرج نمایندگی سامسونگ در کرج را نیز دارد، بنابراین اگر لوازم خانگی برند سامسونگ را دارید که نیاز به تعمیر پیدا کرده است نگران نباشید و تعمیر آن را با خیال راحت به ما بسپارید.

همچنین استاد سرویس افتخار آن را دارد که در کنار تعمیرات سامسونگ ، نمایندگی ال جی در کرج را نیز به عهده دارد و کلیه کارهای تعمیرات این محصولات را در سریعترین زمان ممکن انجام می‌دهد.

با ما تماس بگیرید

در صورت هرگونه مشکل در لوازم خانگی خود برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

جهت ارتباط با استاد سرویس با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید

09128680812

09999600373

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *