استاد سرویس

نمایندگی امرسان در کرج

نمایندگی امرسان در کرج

نمایندگی امرسان در کرج

بهترین تعمیرگاه برای تعمیر لوازم خانگی امرسان در کرج را میشناسید؟ مجموعه تعمیرات استاد سرویس یکی از نمایندگی های رسمی لوازم خانگی امرسان است که آماده خدمات رسانی به شما عزیزان میباشد.

جهت ارتباط با استاد سرویس با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید

09128680812

09999600373

لوازم خانگی جز لوازم ضروری در منزل هستند که در صورت بروز هر مشکلی برای آنها افراد نمیتوانند حتی یک روز هم بدون استفاده از آنها به صورت عادی زندگی کنند.بنابر این چنانچه برای هر کدام از لوازم خانگی اعم از یخچال فریزر،ماشین لباسشویی و.. مشکلی پیش بیاید،همه ترجیح میدهند در سریع ترین زمان و با هزینه ای مناسب نسبت به تعمیر لوازم خانگی خود اقدام کنند.

نمایندگی لوازم خانگی امرسان استاد سرویس در کرج که یکی از بهترین ارائه دهنده های خدمات تعمیر لوازم خانگی است،به دلیل خدمات بسیار خوبی که به مشتریان خود ارائه میدهد توانسته است از محبوبیت بالایی در این زمینه برخوردار شود.

چرا نمایندگی تعمیرات امرسان در کرج استاد سرویس

در کنار خدماتی خوبی که مجموعه تعمیرات استاد سرویس در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی امرسان در کرج ارائه میدهد توانسته است امتیاز بالایی را دریافت و اعتماد مشتریان و همچنین رضایت آن ها را دریافت کند.

برخی از مواردی که باعث شه است ما از امتیاز ویژه ای بر خوردار شویم عبارتند از:

پس از تماس شما با تعمیرکاران ما، استاد سرویس در زمانی کمتر از دو ساعت تعمیرکار در محل موردنظر حاضر شده و دستگاه شما را مورد بررسی قرار میدهد.

تمامی تعمیرکاران ما دارای دانش فنی و تخصص در تعمیر لوازم خانگی امرسان هستند.

تعمیر تمامی لوازم خانگی امرسان در کمتر از 24 ساعت انجام میشود.

هزینه های تعمیر در تعمیرگاه استاد سرویس بسیار مناسب است و میتوان گفت متناسب با کیفیت تعمیرات انجام شده است به طوری که شما دیگر نگرانی از بابت هزینه بالا تعمیرات نخواهید داشت.

تعمیرگاه استاد سرویس بر پایه مشتری مداری فعالیت میکند به همین دلیل رضایت مشتریان را مهم ترین اصل برای خود میداند.

تاریخچه شرکت امرسان

شرکت امرسان در یک فروردین ماه سال 1364 توسط فردی به نام سلطان حسین فتاحی تاسیس شد.در سال های اولیه تاسیس این شرکت به تولید فریزر های خانگی می پرداخت و بعد از آن شروع به تولید یخچال فریزر کرد.اولین یخچال فریزر هوشمند تولید شده در این شرکت در سال 1383 بوده است که نام ان سامی 46 بوده است.

امروزه این شرکت با نیرو های مجهز در تمامی واحد های خود توانسته است نخستین یخچال ایرانی با گرید مصرف انرژی A و A++ را تولید کند.

مزایای خدمات تعمیر یخچال امرسان در مجموعه استاد سرویس

داشتن تعمیرکاران مجرب که تخصص آنها فقط تعمیر یخچال امرسان در کرج است.

در تعمیرگاه ما انواع قطعات اصل یخچال امرسان وجود دارد و در تعمیر دستگاه شما از قطعات صد در صد اصل استفاده میشود.

تعمیر لوازم خانگی بهتر است و یا تعویض آن

در اینجا میخواهیم به یک سوال مهم که اکثر مشتریان از ما میپرسند پاسخ دهیم،آیا تعمیر لوازم خانگی به صرفه تر است و یا تعویض آن؟

در پاسخ به این سوال باید به شما عزیزان بگوییم که امروزه به دلیل بالا بودن هزینه های خرید لوازم خانگی امرسان نمیتوان یک راهکار ثابت را به همه افراد ارائه داد. به همین خاطر مشاوران مجموعه ما در کرج قبل از این که برای تعمیر لوازم خانگی امرسان اقدام نمایند به شما مشاوره میدهد.

و اطلاعات کاملی را در اختیار مشتریان خود میگذارد.

طبق این مشاوره دو راه حل به مشتریان داده میشود که عبارت است از:

  • در زمانی که مشکل دستگاه شما با هزینه ای قابل قبول رفع شود به شما عزیزان پیشنهاد میشود که نسبت به تعمیر لوازم خود اقدام کنید.
  • اما اگر مشکل لوازم خانگی شما جدی بوده و به طوری است که تعمیر آن هزینه های بسیاری در بر خواهد داشت به شما پیشنهاد میشود در صورت داشتن بودجه کافی حتما نسبت به تعویض دستگاه خود اقدام کنید.
چرا مجموعه استاد سرویس یکی از بهترین نمایندگی های امرسان در کرج است؟

مجموعه تعمیرات استاد سرویس یکی از بهترین ارائه دهنده های انواع خدمات تعمیرات در کرج است زیرا:

پاسخگویی به شما در هر ساعتی از شبانه روز انجام میشود

تعمیرکارانی مجرب و متخصص دارد

استفاده از قطعات اصل و اورجینال امری ضروری در این مجموعه است

انجام انواع تعمیرات در محل صورت میگیرد

تجربه بالای تعمیرکاران مجموعه ما در تعمیر انواع لوازم خانگی

و…

راه های ارتباطی با تعمیرگاه استاد سرویس در کرج

برای دریافت خدمات تعمیرات استاد سرویس میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

زمانی که با ما تماس گرفته اید حتما باید اطلاعات دقیقی در مورد مشکلات انواع لوازم خانگی امرسان خود به ما ارائه دهید تا مشاوران ما بتوانند با راهنمایی های مورد نیاز مشکلات ابتدایی و ساده را حل کنند و در صورت لزوم برای تعمیر لوازم شما تعمیرکار مجربی را اعزام نمایند.

در مدت زمان کمتر از دو ساعت تعمیرکار به محل مورد نظر اعزام میشود تا مشکل دستگاه شما را برطرف نماید.فقط توجه داشته باشید که حتما مدل و نوع دستگاه خود را به صورت دقیق به کارشناسان ما اعلام کنید.

دیگر خدمات استاد سرویس در کرج

استاد سرویس علاوه بر امرسان ، نمایندگی ال جی در کرج را نیز را دارد. بنابراین اگر محصولات لوازم خانگی ال جی شما با مشکل روبرو شد، میتوانید برای تعمیر آن با خیال راحت به مجموعه استاد سرویس مراجعه فرمایید.

همچنین مجموعه استاد سرویس علاوه بر امرسان و ال جی ، نمایندگی بوش در کرج را نیز دارد و شما عزیزان میتوانید در صورت خرابی ، ماشین لباسشویی یا یخچال بوش خود یا دیگر لوازم خانگی بوش خود ، تعمیرات آن را به ما بسپارید.

مجموعه استاد سرویس علاوه بر امرسان و ال جی و بوش نمایندگی هیمالیا در کرج را نیز دارد و شما عزیزان میتوانید برای تعمیر لوازم خانگی هیمالیای خود نیز به ما مراجعه کنید.

جهت ارتباط با استاد سرویس با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید

09128680812

09999600373

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *