استاد سرویس

نمایندگی هیمالیا در کرج

نمایندگی هیمالیا در کرج

خرابی و آسیب دیدن وسایل برقی برقی به دلایل مختلفی به وجود می آید. چند دلیل رایج که معمولا باعث بروز خرابی وسیله ی برقی شما می شود شامل:

  •  استفاده ی نادرست: گاهی ممکن است برای ما ناخواسته کاری انجام دهیم که به وسیله ی برقی آسیب برساند بدون آن که خودمان بدانیم. برای مثال: بازگذاشتن درب یخچال به مدت طولاتی، قرار گرفتن وسایل آهنی در لباسشویی، شستن لوازم برقی با آب و … . برای جلوگیری از چنین مشکلاتی بهتر است در هنگام خرید وسیله دفترچه راهنمای آن را به خوبی مطالعه کنید. همچنین می توانید از تکنسین های موجود در نمایندگی هیمالیا در کرج درباره ی چگونگی استفاده ی صحیح از وسایل برقی برند هیمالیا سوال بفرمایید.
  •  اتفاقات ناگهانی: گاهی ممکن است شما تمام اصول نگهداری از وسایل برقی را شناخته و به رعایت آن ها پایبند باشید. اما اتفاقات ناخواسته باعث آسیب رسیدن به وسیله شود. برای مثال: ممکن است شما بچه ی کوچیک داشته باشید و بر روی وسیله ی برقی شما آب بریزد. ممکن است به دلیل نوسانات برق برد لباسشویی نیم سوز شود و …. . در صورت بروز چنین مشکل هایی بهتر است برای جلوگیری از ضرر و زیان بیشتر از تعمیرکاران خبره و کاربلد کمک بگیرید. زیرا افراد ناشی نه تنها نمی توانند به شما در تعمیر لوازم برقی کمک چشم گیری داشته باشند بلکه ممکن است آسیب را نیز چند برابر نمایند.
  • تمام شدن عمر قطعات مصرفی دستگاه: بعضی از قطعات موجود در لوازم برقی مصرفی بوده و باید هر چند وقت یک بار آن را تعویض نمایید. تعویض چنین قطعه هایی معمولا نیاز به زمان و هزینه ی بالایی نخواهد داشت.

مجموعه تعمیرات لوازم خانگی استاد سرویس به عنوان یکی از نمایندگی های مجاز هیمالیا در کرج در زمینه تعمیرات یخچال و فریزر ساید بای ساید، ماشین ظرف شویی، لباس شویی و…  آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد. تمامی لوازم منزل جزو لوازم ضروری برای استفاده روزمره هستند و بروز هر مشکلی برای آنها زندگی روزمره افراد را مختل میکند. بنابر این افراد ترجیح میدهند در کوتاه ترین زمان و قیمت مناسب نسبت به تعمیر آن وسیله اقدام نمایند.

نمایندگی تعمیرات هیمالیا استاد سرویس در کرج یکی از بهترین ارائه دهنده های خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی است. جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید: #

تاریخچه شرکت هیمالیا

شرکت هیمالیا در دهه 50 شمسی در تهران با تولید یخچال و فریزر کار خود را آغاز کرد و بعد از آن در دهه 60 شروع به تولید یخچال های صنعتی کرد، سپس در دهه 70 تولید یخچال و فریزر های خانگی با تکنولوژی هوشمند تر را آغاز نمود. هیمالیا یک برند کاملا ایرانی و یک کالای ملی محسوب میشود. امروزه این برند توانسته است رضایت مشتریان خود را به دلیل کیفیت خوب لوازم محصولات خود بدست آورد.

خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی هیمالیا استاد سرویس در کرج

با توجه به این موضوع که امکان وجود مشکل برای هر لوازم خانگی وجود دارد و برای رفع آن نیاز به تعمیرکار کاربلد و مجرب می باشد. به همین دلیل ما قصد داریم تمامی خدماتی را که می توانید از تیم حرفه ای سرویس کرج دریافت نمایید برایتان شرح دهیم.
تعمیرگاه استاد سرویس به همه مشتریان خود مشاوره رایگان خواهد داد و در این زمان تمامی اطلاعات مورد نیاز در مورد روش های تنظیم دستگاه، نگهداری آن و استفاده از آن را در اختیار شما قرار خواهد داد.
با بدست آوردن همین اطلاعات محدود بسیاری از مشکلات ابتدایی لوازم خانگی هیمالیا شما رفع میشود. اعزام به موقع تعمیر کار به محل مورد نظر شما در کرج یکی از اقدامات ویژه تعمیرگاه استاد سرویس است.
تعمیرکاری که استاد سرویس به محل اعزام میکند تمامی تجهیزات لازم را برای بازرسی و عیب یابی لوازم خانگی هیمالیا را دارد و در جهت تعمیر آن اقدام میکند. در صورت نیاز به تعمیر دستگاه در تعمیرگاه،دستگاه شما به تعمیرگاه داخل کرج ارسال میشود و در زمان مقرر شده تعمیر و بعد بازگردانده میشود. لازم به ذکر است در اکثر مواقع تعمیر در محل انجام شده و در صورت نیاز دستگاه به تعمیرگاه فرستاده می شود.

تمامی قطعات یخچال فریزر ساید بای ساید، ماشین لباس شویی و ظرف شویی، ماکروفر، تلویزیون و…  هیمالیا در تعمیرگاه استاد سرویس موجود است و در صورت نیاز داشتن به تعویض قطعه در سریع ترین زمان ممکن تعویض قطعه انجام خواهد شد.

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی هیمالیا در کرج

هر کسی می تواند با کمترین دانش و تجربه و تنها با راه اندازی یک مغازه برای تعمیرات اقدام به تعمیر وسایل نماید. اعتماد به چنین افرادی دارای ریسک زیادی بوده و در خیلی از مواقع باعث ایجاد ضرر و زیان می شود. اصلی ترین سوالی پیش آمده برای کسانی که به تعمیرکار نیاز دارند این است که چگونه می توانند افراد مجرب را از افراد تازه کار تشخیص دهند.

باید گفت تشخیص این چنین افراد کار بسیار سختی می باشد زیرا اکثر مردم عادی که از تعمیرکاران کمک می گیرند خود از دانش کافی در زمینه ی تعمیرات آگاهی نداشته به همین دلیل نمی توانند با طرح چند سوال و یا بررسی رفتار تعمیرکار با وسیله میزان دانش آن شخص را محک بزنند. تنها راه مطمئن برای در امان ماندن از چنین مشکلاتی کمک گرفتن از یک نمایندگی معتبر می باشد.

استاد سرویس با معرفی بهترین و مجرب ترین تعمیرکاران در نمایندگی هیمالیا در کرج به شما کمک می کند تا در کوتاه ترین زمان به نتیجه ی مطلوب دست پیدا نمایید.

اگر مایل هستید تعمیر لوازم خانگی هیمالیا خود مانند:یخچال و فریزر ساید بای ساید، ماشین ظرف شویی، ماشین لباسشویی، ماکروفر، ماکروویو، تلویزیون و… را به نمایندگی مجاز و معتبر برند هیمالیا در کرج بسپارید. ما به شما نمایندگی استاد سرویس را معرفی میکنیم که علاوه بردانش فنی بالا شما عزیزان را راهنمایی کرده و تعمیرات لازم را با هزینه ای مناسب برای دستگاه شما ارائه میدهد.

چرا نمایندگی تعمیرات هیمالیا در کرج استاد سرویس

در کنار خدماتی خوبی که ما در زمینه تعمیرات لوازم خانگی هیمالیا در کرج ارائه میدهیم توانسته ایم امتیاز ویژه ای در دریافت اعتماد مشتریان و رضایت آن ها دریافت کنیم. برخی از مواردی که باعث کسب امتیاز ما شده است عبارتند از:

  • پس از تماس با تعمیرکار استاد سرویس در کمتر از دو ساعت تعمیرکار در محل حاضر شده و دستگاه شما را برسی میکند.
  • تمامی تعمیرکاران ما دارای دانش فنی و تخصص در تعمیر لوازم خانگی هیمالیا هستند.
  • تعمیر تمامی لوازم در کمتر از 24 ساعت انجام میشود.
  • هزینه های تعمیر در تعمیرگاه استاد سرویس بسیار مناسب و متناسب با کیفیت تعمیرات انجام شده است.
  • تعمیرگاه استاد سرویس بر پایه مشتری مداری فعالیت میکند و رضایت مشتریان را مهم ترین اصل برای خود میداند.

برخی از خدماتی که تعمیرگاه استاد سرویس به شما ارائه میدهد

  • نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب ساید بای ساید
  • تعویض و تعمیر موتور یخچال فریزر هیمالیا
  • تعمیر و تعویض برد الکتریکی دستگاه و انواع دیگر قطعات آن
  • نصب و راه اندازی انواع لوازم خانگی هیمالیا
  • تعویض و تعمیر موتور انواع ماشین لباسشویی و ظرفشویی هیمالیا
  • و…

چرا مجموعه استاد سرویس یکی از بهترین نمایندگی های هیمالیا در کرج است؟

مجموعه تعمیرات استاد سرویس یکی از بهترین ارائه دهنده های انواع خدمات تعمیرات در کرج است زیرا:

  •  پاسخگویی به شما در هر ساعتی از شبانه روز انجام میشود.
  • تعمیرکارانی مجرب و متخصص دارد.
  • استفاده از قطعات اصل و اورجینال امری ضروری در این مجموعه است.
  • انجام انواع تعمیرات در محل صورت میگیرد.
  • تجربه بالای تعمیرکاران مجموعه ما در تعمیر انواع لوازم خانگی.
    و…

تعمیر لوازم خانگی و یا تعویض آن؟

در اینجا قصد داریم به یک سوال مهم که اکثر مشتریان میپرسند پاسخ دهیم، آیا تعمیر لوازم خانگی به صرفه تر است و یا تعویض آن؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم به دلیل بالا بودن هزینه های خرید لوازم خانگی هیمالیا نمیتوان یک راهکار ثابت را به همه افراد ارائه داد به همین منظور مشاوران ما در کرج قبل از این که برای تعمیر لوازم خانگی هیمالیا اقدام نمایند مشاوره و راهنمایی را به صورت کامل در اختیار مشتریان خود میگذارند. طبق این راهنمایی ها دو راه حل به مشتریان داده میشود.

این راهنمایی ها عبارت است از: در زمانی که مشکل دستگاه با هزینه ای قابل قبول رفع شود به مشتریان پیشنهاد میشود که نسبت به تعمیر آن اقدام کنند اما اگر مشکل لوازم جدی بوده و به گونه ای است که تعمیر آن هزینه های بسیاری داشته باشد به مشتریان پیشنهاد میشود در صورت داشتن بودجه کافی حتما دستگاه خود را تعویض کنند.

 

راه های ارتباطی با تعمیرگاه استاد سرویس در کرج

برای دریافت انواع خدمات تعمیر لوازم خانگی هیمالیا خود میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با مجموعه استاد سرویس تماس بگیرید. زمانی که با ما تماس گرفته اید باید حتما اطلاعات دقیقی در مورد مشکلات انواع لوازم خانگی هیمالیا خود به ما ارائه دهید تا مشاوران ما بتوانند با راهنمایی های مورد نیاز مشکلات ابتدایی و ساده را حل کنند و در صورت لزوم برای تعمیر لوازم خانگی هیمالیا شما تعمیرکار مجربی را اعزام نمایند.

در مدت زمان کمتر از دو ساعت تعمیرکار به محل مورد نظر اعزام میشود تا مشکل دستگاه شما را برطرف نماید. فقط توجه داشته باشید که حتما مدل و نوع دستگاه خود را به صورت دقیق به کارشناسان ما اعلام نمایید تا بتوانیم بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.

مجموعه ی استاد سرویس به دلیل سهولت مشتریان و سرعت در پاسخگویی روش درخواست آنلاین تعمیرکار را نیز به مجموعه اضافه کرده است. شما می توانید با کلیک بر روی فرم درخواست تعمیرکار اقدام که تکمیل فرم نمایید. کارشناسان ما در کمتر از 24 ساعت درخواست شما را بررسی کرده سپس با شما تماس گرفته و زمان دقیق مراجعه را با شما هماهنگ می نمایند.

مشکلات رایج یخچال هیمالیا و علل آن

1- روشن نشدن یخچال هیمالیا می تواند به دلیل:

  • . پریدن فیوز و یا قطع شدن برق
  • . ممکن است تنظیمات یخچال بر روی حالت نمایشگاهی ست شده باشد. در این صورت می توانید با کمک گرفتن از دفترچه راهنما مشکل را حل نمایید.
  • . قطعی ایجاد شده در سیم رابط که این مشکل تنها با تعویض آن حل می شود.
  • . اگر یخچال بر روی حالت دیفراست ست شده باشد باعث می شود روشن نشود. این حالت را هم می توانید با کمک دفترچه راهنما غیر فعال نمایید.
  • . اگر تمام حالات بالا را چک کردید اما باز هم نتیجه نگرفتید بهتر است از تکنسین های کاربلد در نمایندگی هیمالیا کمک بگیرید.

2- عدم خاموش شدن چراغ یخچال و فریزر این مشکل می تواند زمانی بروز کند که:

  • . اگر درب یخچال را در فاصله ی کوتاه مدت به دفعات باز بگذرایم باعث بروز چنین مشکلاتی می شود.
  • . آلودگی زیاد سیم پیچ کنداتسور که با تمیز کردن آن مشکل حل می شود.
  • . مسدود شدن جریان هوای درون یخچال

3- تولید صدای زیاد توسط یخچال فریزر می تواند به علت:

  • . به دلیل .ضعیف بودن ولتاژ برق به کمپرسور آسیب وارد شده
  • . معیوب شدن اورلود که باعث می شود یخچال فریزر در تمام ساعت شبانه روز صدا تولید کند
  • . نیم سوز شدن موتور یخچال فریزر

4- علت برفک زدن زیاد یخچال می تواند به دلیل:

  • . پوسیدگی و یا معیوب شدن لاستیک دور درب یخچال
  • . قرار دادن غذا و خوراکی هایی با دمای بالا باعث می شود یخچال دچار برفک شود.
  • . خرابی دیفراست اتوماتیک
برخی از مشکلات رایج در لباسشویی برند هیمالیا
  • خاموش شدن ناگهانی دستگاه: این مشکل می تواند به دلیل های مختلفی بروز کند که شامل: قطعی برق، سوختن برد دستگاه، مشکل اتصالی در سیم و دو شاخه و … . تشخیص درست علت را به تعمیرکاران مجرب مجموعه ی نمایندگی هیمالیا در کرج بسپارید.
  •  ایجاد سر و صدا: بروز چنین مشکلی می تواند به دلیل: شکستن شفت یا بلبرینگ باشد. اگر در دیگ لباسشویی لوازم فلزی قرار داشته باشد نیز باعث ایجاد سر و صدا می شود.
دیگر خدمات استاد سرویس

استاد سرویس علاوه بر تعمیرات دستگاه های هیمالیا، نمایندگی امرسان در کرج را نیز دارد و شما عزیزان میتوانید در صورت خراب شدن دستگاه خود با مارک امرسان به این مجموعه مراجعه فرمایید.

همچنین علاوه بر هیمالیا و امرسان ، استاد سرویس نمایندگی اسنوا در کرج را نیز دارد و شما عزیزان میتوانید برای تعمیر لوازم خانگی اسنوای خود به این مرکز مراجعه کنید یا تماس بگیرید تا کارشناسان ما در اسرع وقت در محل حضور پیدا کرده و مشکل دستگاه شما را حل کنند.

علاوه بر هیمالیا و امرسان و اسنوا، استاد سرویس نمایندگی ال جی در کرج را نیز دارا میباشد و در صورت خرابی دستگاه های ال جی خود(لوازم خانگی) میتوانید به همین مرکز مراجعه فرمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش میتوانید از طریق شماره درج شده با تماس بگیرید.

جهت ارتباط با استاد سرویس با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید

09128680812

09999600373

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *