استاد سرویس

تعمیر یخچال سامسونگ

تاریخچه برند سامسونگ:

گروه سامسونگ در سال 1938 بوسیله لی بیونگ-چول به عنوان یک شرکت بازرگانی تاسیس شد و درصد زیادی از حجم کاری خود را بر صادرات به چین قرار داد.

حدود 30 سال بعد یعنی در سال 1969 شرکت سامسونگ الکترونیک در گروه سامسونگ متولد شد که در سال 1970 با سرمایه گذاری در صنایع شیمیایی و پتروشیمی و کشتی سازی رها خود را به جهان صنعتی شدن پیش گرفت.

 

برند سامسونگ یکی از بهترین برندهای محبوب در ایران بوده و طرفداران زیادی هم دارد که در خانه بسیاری از ما محصولاتش دیده میشود.

با همه این تفاسیر بدیهی است که هر لوازم خانگی بعد از مدتی استفاده دچار خرابی و مشکل شود اما اگر یک سری موارد را رعایت کنید این خرابی و نیاز به تعمیر دیرتر اتفاق میفتد.

 

تعمیر یخچال سامسونگ

اگر شما در منزل یا محل کارتان هر یک دستگاه های برند سامسونگ همانند یخچال سایدبای ساید سامسونگ، یخچال سامسونگ، ماشین لباسشویی سامسونگ، ماشین ظرفشویی سامسونگ، مایکروویو سامسونگ را دارید و بنا به هر دلیلی خراب شده است و نیاز به تعمیر دارد جهت تشخیص مشکل و تعمیر لوازم خانگی برند سامسونگ میتوانید به مجموعه استاد سرویس اعتماد کنید و کار تعمیر را به مجموعه ما بسپارید.

مجموعه استاد سرویس به عنوان یکی از بهترین نمایندگی های مجاز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در کرج این اطمینان را به شما میدهد که در کمترین زمان با کادر تعمیرات مجرب دستگاه شما را به راحتی تعمیر کند.

جهت تشخیص خرابی دستگاه تان و یا استعلام هزینه تعمیر یخچال سامسونگ و سایر دستگاه های برند سامسونگ و یا جهت هرگونه سوال، انتقاد و پیشنهاد هم اکنون میتوانید با مجموعه استاد سرویس تماس حاصل بفرمائید تا ما شما رو به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنیم.

09999600373

یا میتوانید فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس گیرند.

دستگاه های قابل تعمیر برند سامسونگ

  • یخچال ساید بای ساید
  • یخچال معمولی
  • ماشین لباسشویی
  • ماشین ظرفشویی
  • مایکروویو

 

لباسشویی دایرکت درایو چیست؟
Direct Drive?

چندسالی هست در بازار لوازم خانگی لباسشویی های دایرکت درایو (Direct Drive) یا لباسشویی بدون تسمه ظاهر شده است .که متاسفانه خیلی از فروشندگان لوازم خانگی ان را به نام لباسشویی گیربوکس دار به مشتری معرفی میکنند .در حالی که اصلا هیچ گیربکسی در این نوع از لباسشویی ها استفاده نشده است .

موتور های دارکت درایو یا انتقال مستقیم حرکت ،در واقع همان موتورهای پنکه سقفی هستند ، با این تفاوت که جریان برق در این موتورهای دارکت درایو لباسشویی مستقیم یا DC می باشد . و برای راه اندازی ان هم به برد راه انداز یا درایور (Driver ) نیاز دارند.

در این موتور ها سیم پیچ استاتور درون روتور ثابت و روتور که یک بشقاب اهنی ۳۵ سانتی هست در داخل خود ۲۰ اهنربای دارد، بانک ارور ، که این اهنربا ها بوسیله استاتور تحریک شده و موتور شروع به چرخیدن میکند .این روتور مستقیم به شفت درام لباسشویی متصل می باشد .

در حال حاضر لباسشویی سامسونگ ، لباسشویی دوو ،لباسشویی اسنوا و لباسشویی ال جی از این فناوری برای برخی از ماشین لباسشویی های خود استفاده میکنند.

مزایای و معایب لباسشویی های دایرکت درایو (بدون تسمه ) نسبت به لباسشویی تسمه ای

لباسشویی های جدید که در شرکت های کره ای از قبیل ال جی ، سامسونگ و دوو ساخته میشوند به تکنولوژی جدید دایرکت درایو مجهز هستند ، یعنی مستقیما موتور لباسشویی را روی درام لباسشویی پیاده کرده و دیگر خبری از تسمه و پولی نیست و این کار مزایا و معایبی به وجود آورده است . در زیر به مزایا و معایب آن میپردازیم .

مزایا:

1) کاهش مصرف برق

2) کاهش صدا به خاطر حذف شدن بعضی قسمت های مکانیکی

3) افزایش دور موتور تا 2000 دور و خشکتر شدن لباسها در دور خشکن

4) کاهش وزن لباسشویی به خاطر حذف وزنه های بالانس (تعادلی)

5) افزایش کیفیت شستشو و تنوع برنامه ها

6) کاهش هزینه تعمیر و نگهداری

7) استفاده از سنسور هال به جای تاکو

8) کنترل دور چپو راست و خشکن با دقت بالا

9)مصرف انرژی کمتر نسبت به لباسشویی های تسمه ای

معایب دیده شده

1) مشکلات بالانس کردن در دور خشکن

2) حساس به ضربه بودن موتور دایرکت درایو

3) در زمان تعمیر درام بالانس لباسشویی بسیار سخت است

4) گران بودن بورد یا ای سی درایور موتور دایرکت درایو

5) گران بودن موتور دایرکت درایو

6) حساس بودن به طرز چیدمان لباس در درام لباسشویی