استاد سرویس

تعمیر برد لوازم خانگی در کرج

تعمیر برد لوازم خانگی در کرج

تعمیر برد لوازم خانگی در کرج

برد الکترونیکی چیست

این قطعه در همه لوازم الکترونیکی وجود دارد که قطعات مختلفی از قبیل مقاومت، خازن، دیود و تزانزیستور روی آن نصب می شود و می توان از آن استفاده های زیادی کرد.

برد صفحه ای پلاستیکی است که لایه ای از جنس مس روی آن کشیده شده است. روی آن خطوطی از جنس مس وجود دارد که ارتباط میان اجزای برد را برقرار می کند و موجب انتقال بار الکتریکی در مدار می شود.

یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، کولر گازی و غیره … برد الکترونیکی دارند که گاها مشکلات و اختلالاتی که در عملکرد لوازم خانگی به وجود می آید به دلیل خرابی برد الکترونیکی آن ها می باشد.

با تعمیر برد این دستگاه ها، دستگاه شما دوباره کار می کند که برای تعمیر برد الکترونیکی لوازم خانگی باید اول تست شوند.

جهت ارتباط با استاد سرویس با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید

09128680812

09999600373

انواع برد الکترونیکی:

برد الکترونیکی با توجه به کاربردی که دارد انواع و اندازه مختلفی دارد:

*برد الکترونیکی یک لایه

این نوع برد ها در ساخت لوازم الکترونیکی ساده و معمولی استفاده می شود.

*برد الکترونیکی دو لایه

این نوع برد ها در لوازم الکترونیکی پیچیده استفاده می شود. اطراف برد با لایه مسی پوشانده شده است که بوسیله سوراخ های متالیزه که در آن ها می باشد لایه ها باهم ارتباط دارند.

سایز برد های الکترونیکی دو لایه کوچکتر است و قیمت آن ها نیز بالاتر است.

تعمیر برد لوازم خانگی در کرج:

تعمیر برد لوازم خانگی کاری تخصصی می باشد. باید تعمیرات خود را به کسانی که در این زمینه ماهر هستند بسپارید. مجموعه استاد سرویس کرج با داشتن کادری مجرب و حرفه ای به عنوان یکی از بهترین نمایندگی های تعمیرات در شهر کرج به تعمیر انواع برد الکترونیکی لوازم خانگی می پردازد.

پس هر زمان که متوجه شدید خرابی و کار نکردن دستگاهتان به دلیل خرابی برد آن است می توانید روی خدمات ما حساب کنید و با تماس با شماره # از خدمات ما بهره مند شوید.

با توجه به اینکه حمل و نقل لوازم خانگی هم هزینه بر است و ممکن است موقع جابجایی موجب خرابی شود،

تیم آچار سرویس کرج برای راحتی و رفاه بیشتر شما هر زمان که شما تماس بگیرید یا از طریق سایت استاد سرویس درخواست خود را ثبت کنید. یکی از تعمیرکاران مان را به محل شما اعزام می کند تا در وقت و هزینه صرفه جویی گردد.

به طور مثال: اگر یخچال شما گرم باشد و عملکرد خنک کردن یخچال به درستی انجام نگردد احتمال زیاد برد آن دچار خرابی شده است.

یکی از مهمترین خدماتی که مجموعه استاد سرویس کرج برای شهروندان کرجی انجام می دهد تعمیر برد لوازم خانگی است. شما می توانید به صورت آنلاین از طریق صفحه” پر کردن فرم سفارش آنلاین تعمیرات”  اطلاعات کامل درباره خرابی دستگاه خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم برای هماهنگی برای فرستادن یکی از تکنسین های ما به محل شما .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *