استاد سرویس

نمایندگی تلویزون دوو در کرج

نمایندگی تلویزیون دوو در کرج

امکان خرابی هر وسیله ای وجود دارد. به خصوص اگر آن وسیله از پرکاربردترین وسیله های روزمره به حساب آید. تلویزیون ها نیز وسایل پرکاربرد و حساسی هستند. اگر تلویزیون برند دوو شما دچار نقص یا خرابی شده باشد برای تعمیر آن می توانید از نمایندگی تلویزیون دوو در کرج کمک بگیرید.

استاد سرویس با کادری مجرب در تلاش است در هنگام بروز هر گونه خرابی وسایل برقی دوو، شما را تا حل کامل این مشکل همراهی نماید.

استاد سرویس نزدیک ترین نمایندگی دوو به شما را یافته و معرفی می نماید، تا بتوانید از بهترین خدمات استفاده نمایید.

تعمیر در محل

جهت ارتباط با استاد سرویس با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید

09128680812

09999600373

تعمیر و عیب یابی در نمایندگی تلویزیون دوو در کرج

اگر برای تلویزیون برند دوو شما مشکلی پیش آمده و نیاز به یک تعمیر کار حرفه ای دارید با نمایندگی دوو در کرج تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی شود.

هر برند برای ساخت وسایل خود از تکنیک و ساختار منحصر به فردی استفاده کرده است. بنابراین اگر مشکل و عیبی در این محصولات به وجود آید بهترین گزینه برای حل مشکل کمک گرفتن از نمایندگی آن برند می باشد.

تکنسین های موجود در نمایندگی دوو، دوره های آموزش تعمیرات تخصصی وسایل این برند را گذرانده اند. به همین دلیل در این زمینه خبره شده و با تکیه بر مهارت و علم در کمترین زمان دستگاه معیوب شما را عیب یابی کرده و سپس اقدام به تعمیر  آن می نمایند.

یکی از مسائل دردسر ساز در هنگام خرابی وسایل این موضوع می باشد که باید وسیله ی خراب را به تعمیر گاه انتقال دهیم تا در آنجا عیب یابی و تعمیر شود.

این مسئله زمانی مشکل ساز تر می شود که وسایل سنگین و حجیم مانند یخچال، لباسشویی و تلویزیون دچار مشکل شود. در این صورت جا به جایی و انتقال بسیار دشوار و سخت می باشد.

تعمیرات لوازم خانگی استاد سرویس برای رفع این مشکل راه حلی ارائه داده است، تعمیرکاران حرفه ای نمایندگی دوو به محل اعزام شده و دستگاه معیوب را در محل عیب یابی و تعمیر می نمایند. دیگر نیازی به انتقال دستگاه به تعمیرگاه با صرف هزینه های بالای باربری نمی باشد.

هزینه ی تعمیر در نمایندگی تلویزیون دوو در کرج

زمانی که یکی از وسایل برقی منزل دچار عیب و خرابی می شود اگر بخواهیم آن را تعویض کنیم متحمل هزینه های سنگینی می شویم. بنابر این اقتصادی ترین راه استفاده از یک تعمیر کار منصف و کار بلد می باشد.

تعمیر کاران دوو در کرج می کوشند تا تعمیر وسیله ی معیوب برای شما با ارزان ترین قیمت و بالاترین بازدهی تمام شود.

اگر قطعه ای که در دستگاه عیب ایجاد کرده قابل تعمیر باشد آن را به جای تعویض که هزینه بالایی دارد، تعمیر می کنند تا قیمت نهایی برای مشتریان کاملا به صرفه باشد.

اما گاهی تعمیر قطعه معیوب امکان پذیر نبوده و یا حتی اگر تعمیر شود بعد از مدت کوتاهی دوباره دچار نقص می شود. در این صورت تعمیرکاران به شما پیشنهاد می دهند که بهتر است قطعه را تعویض نمایید.

چگونه از نمایندگی تلویزیون دوو در کرج کمک بگیریم

امیدواریم هیچ یک از وسایلتان دچار عیب و نقص نشود و به تعمیرکار نیازی پیدا نکنید. اما اگر دچار این مشکل شدید می توانید با شماره ی زیر تماس حاصل نمایید و مشکل خود را ثبت نمایید.

جهت ارتباط با استاد سرویس با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید

09128680812

09999600373

مشاورین استاد سرویس در کمترین زمان به مشکل رسیدگی کرده و اقدام به اعزام تکنسین می نمایند.

راه دیگری که برای بر قراری ارتباط با تکنسین های  نمایندگی دوو وجود دارد ارسال فرم در خواست تعمیر کار می باشد. برای بهره گیری از این خدمات بر روی لینک زیر کلیک فرمایید.

فرم درخواست تعمیرکار

حل سریع مشکلات رایج تلویزیون دوو

1- تلویزیون روشن باشد اما تصویر نداشته باشد: معمولا این مشکل به خاطر داشتن ورودی اشتباه می باشد.

برای بر طرف کردن این مشکل دکمه ی منبع، ورودی، TV/VIDEO را فشار دهید تا ورودی صحیح را پیدا نمایید.

اگر از ورودی درست استفاده می کنید اما هنوز تصویر ندارید بهتر است کابل یا گیرنده ی ماهواره را چک کرده و مطمئن شوید که اتصالات به درستی صورت گرفته است.

2- عدم مطابقت صدا و تصویر: برای رفع این مشکل بهتر است به تنظیمات صوتی تلویزیون یا جعبه کابل بروید و تاخیر صدا را درست نمایید.

3- شنیدن اکو: معمولا زمانی این اتفاق می افتد که شما از سیستم صوتی جدا استفاده می کنید.

معمولا مردم برای داشتن صدای بهتر و با کیفیت تر از یک سیستم صوتی جدا گانه استفاده می کنند. اما این موضوع به دلیل تداخل صدای باند تلویزیون و سیستم صوتی باعث به وجود آمدن اکو می شود. برای رفع این مشکل بهتر است به تنظیمات رفته و صدای باند تلویزیون را قطع یا کم نمایید.

2 نکته درباره ی نگهداری تلویزیون دوو

1- تلویزیون را از برق کشیده و با پارچه ای نرم که کمی با آب مرطوب شده است برای تمیزی صفحه نمایشگر استفاده نمایید.

تمیز نکردن و یا تمیز کردن اشتباه به وسیله ی دستمال نا مناسب باعث می شود صفحه نمایشگر دچار لکه های دایمی از نور کمانی شود. هنگام تمیز کردن تلویزیون اکیدا از شیشه پاک کن و یا محلول تمیز کننده استفاده نکنید، زیرا می تواند آسیب جدی به دستگاه وارد آورد.

2- اگر تلویزیون شما دچار چشمک زدن و یا خاموش شدن ناگهانی شده ابتدا از این مسئله که آن را به منبع برق مطمئنی متصل کرده اید اطمینان حاصل فرمایید.

از متصل کردن تلویزیون به کابل فرمت و یا پریز مشترک خود داری نمایید.

بهتر است از محافظ استفاده نمایید زیرا تغییر نوسانات برق می تواند به سخت افزار تلویزیون دوو آسیب وارد نماید.

چرا استفاده از خدمات استاد سرویس؟

1- در 24 ساعت شبانه روز در دسترس بوده و خدمات رسانی 24 ساعته دارد.

2-  بعد از گذشت یک ساعت به درخواست شما رسیدگی می شود.

3- تکنسین هایی که توسط این مجموعه معرفی می شوند کاربلد و خبره می باشند. بنابر این بدون نگرانی می توانید وسیله ی معیوب خود را به آن ها بسپارید.

4- تعمیر در محل بدون نیاز به انتقال وسیله به تعمیرگاه.

5- حفظ حریم شخصی مشتریان مهم ترین اصل این مجموعه به حساب می آید.

برای بهره گیری از بهترین خدمات با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید و یا فرم در خواست تعمیرکار را برای گرفتن خدمات پر نمایید

جهت ارتباط با استاد سرویس با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید

09128680812

09999600373

دیگر خدمات استاد سرویس

استاد سرویس علاوه بر نمایندگی دوو در کرج ، نمایندگی اسنوا در کرج ، نمایندگی بوش در کرج ، نمایندگی سامسونگ در کرج ، نمایندگی هیمالیا در کرج ، نمایندگی ال جی در کرج را نیز دارا میباشد.

بنابراین اگر لوازم خانگی شما با هرکدام از این برندها دچار مشکل شد، میتوانید برای تعمیر آن به استاد سرویس مراجعه کنید.

جهت ارتباط با استاد سرویس با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید

09128680812

09999600373

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *