استاد سرویس

نمایندگی تلویزیون اسنوا در کرج

نمایندگی تلویزیون اسنوا در کرج

نمایندگی تلویزیون اسنوا در کرج

برای انجام کلیه تعمیرات و خدمات تلویزیون اسنوا با شماره زیر تماس بگیرید

جهت ارتباط با استاد سرویس با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید

09128680812

09999600373

امروزه برای تعمیر هر وسیله ای که به بازار مراجعه کنید، اگر فروشنده بخواهد به نفع شما راهنمایی کند میگوید که به نمایندگی محصول سر بزنید. برای تعمیر لوازم خانگی، وجود نمایندگی ها ضروری هستند.

استاد سرویس ، نمایندگی اسنوا در کرج آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز میباشد

احتمالا نام شرکت اسنوا به گوشتان خورده است. اسنوا یک شرکت ایرانی است که تولید کننده لوازم خانگی است.این شرکت ادعا میکند که 50 درصد قطعاتش ساخت ایران است.

خدماتی که نمایندگی تلویزیون اسنوا ارائه میکنند شامل: مشاوره تخصصی،خدمات،تعویض قطعات،تعمیرات و… می باشد.

حتی اگر گارانتی تلویزیون شما تمام شده است نگران نباشید. برای تعمیر با قیمت مناسب با ما تماس بگیرید.

برای مشاوره با نمایندگی تلویزیون اسنوا در کرج میتوانید با استاد سرویس در تماس باشید.

خدمات نمایندگی تلویزیون اسنوا کرج

در مجموعه استاد سرویس خدمات زیر انجام میشود:

  • مشاوره رایگان
  • عیب یابی تلفنی در صورت امکان
  • اعزام متخصصین به محل در صورت نیاز

نمایندگی تلویزیون اسنوا در کرج برای شما این امکان را فراهم آورده است که بدون نیاز به حمل تلویزیون خود، اقدام به تعمیر آن کنید. استاد سرویس، با اعزام متخصصین خود به محل زندگی و کار شما ، زحمت حمل و نقل تلویزیون را از روی دوش شما برداشته است. بنابراین خیال شما میتواند از بابت آسیب ندیدن وسیله تان هنگام جابجایی راحت باشد.

تعمیرات و تعویض قطعات

وقتی از لوازم خانگی شما قطعه ای دچار مشکل میشود شما باید با تعمیرکارانی تماس حاصل بفرمایید که از ساختار لوازم اسنوا اطلاعات کافی داشته باشند.کارشناسان مربوطه به محل اعزام میشوند و بعد از بازدید و عیب یابی، اگر قطعه ای امکان تعمیر داشته باشد آن را تعمیر می کنند ولی اگر نیاز به تعویض باشد آن را تعویض می کنند.

مشکلات قابل رفع تلویزیون اسنوا

مشکلات قابل رفع تلویزیون اسنوا شامل موارد زیر است:

  •  قطع شدن یکدفعه ای تصویر یا صدا
  • خاموش شدن اتفاقی تلویزیون
  • کم بودن صدا
  • کیفیت پایین تصویر

در این گونه از مواقع بهتر است تلویزیون خود را خاموش کنید.اگر بعد از یکبار خاموش روشن شدن باز هم همان مشکل تکرار شد و درست نشد خودتان به تنهایی سعی به رفع مشکل نکنید و با متخصصان تماس حاصل نمایید.

راه حل رفع مشکلات

همانطور که در بالا گفته شد اگر متوجه این شدید که مشکل رفع نشده است هیچوقت سعی نکنید خودتان مشکل را رفع کنید. چرا که ممکن است زمینه ساز مشکلات بیشتری شود و تنظیمات اصلی سیستم برهم بخورد.هنگامی که متخصصان بخواهند اقدام به تعمیر کنند اگر این تنظیمات به صورت دستی برهم خورده باشد ، کار پیچیده تر خواهد شد.

تماس تلفنی با متخصصین و رفع مشکل به صورت تلفنی

وقتی با متخصصان تماس بگیرید احتمالا در ابتدا آنها سعی در رفع مشکل به صورت تلفنی دارند. در اینجور مواقع سعی کنید به طور کامل به حرف آنها گوش کنید. زیرا بیشتر مشکلات میتوانند به صورت تلفنی رفع شوند ولی اگر رفع نشد حتما به آنها بگویید که مراجعه حضوری داشته باشند. زیرا اگر مشکل حل نشود ممکن است در گذر زمان بدتر شود.

تماس با متخصصین و مراجعه حضوری آنها به محل

درست است که مشکلات تلوزیون گاهی مواقع ممکن است باعث ناراحتی و به هم ریختن اعصاب شما شود و بخواهید هرچه سریع تر حل شود .ولی مطمئن باشید اگر مشکل شما سطحی باشد تلفنی حل میشود . اما اگر جدی باشد باید صبور باشید. اگر متخصص بتوانند همان روز مشکل را رفع کند که خوش شانس هستید ولی ممکن است نیاز به تعویض کلی قطعه باشد که نگران نباشید سعی میشود در سریع ترین زمان تعویض و نصب انجام شود.

مشخصات تلویزیون هایی که در نمایندگی های اسنوای کرج تعمیر میشوند

تلویزیون های اسنوا دارای ویژگی های زیر هستند:

-تعداد درگاه HTML (دو و سه)

-تعداد درگاه USB (یک و دو)

-تکنولوژی صفحه (LED  و QLED)

-رنگ بدنه (خاکستری،مشکی،نقره ای)

-سایز صفحه نمایش (32،40،43،49،50،55،65،75)

-قابلیت هوشمندی

-قفل کودک

انواع سایز قابل تعمیر تلوزیون های اسنوا

-Full HD اسنوا سایز 40 اینچ

-Ultra HD اسنوا سایز 55 اینچ

-75 اینچ

-65 اینچ

-50 اینچ

-32 اینچ

و…

مشکلات رایج لباسشویی اسنوا

تعمیر لوازم برقی همانطور که می‌دانید نیاز به دانش و مهارت تخصصی دارد. اگر هر یک از لوازم برقی برند اسنوا شما با مشکل و اختلال رو به رو شد بهتر است برای رفع آن از یک متخصص کمک بگیرید. در این مقاله می‌خواهیم چند نمونه از مشکلات رایج لباسشویی اسنوا را شرح دهیم. پس با ما همراه باشید.

حل نشدن پودر در آب ماشین لباسشویی:

برای سلامت بیشتر لباسشویی و همچنین عدم آسیب رسیدن به لباس‌ها به شما توصیه می‌شود از مایع لباسشویی استفاده نمایید. همه ی پودر‌ها به مرور زمان در دیگ لباسشویی رسوب کرده و باعث بروز مشکل در لباسشویی می‌شود.

گاهی پودر به صورت کامل در آب لباسشویی حل نمی‌شود که این دلیل معمولا به دلایل مختلفی مانند: سختی بالا آب، کثیف بودن جا پودری، داغ نبودن آب و … بروز می کند.

عدم چرخش دیگ لباسشویی:

اگر روزی با مشکل عدم چرخش دیگ لباسشویی اسنوا رو به رو شدید بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر در این مقاله می‌خواهیم به بررسی مشکلاتی که ممکن است برایتان اتفاق بیفتد بپردازیم که برخی از این موارد شامل: فرسودگی برس، خرابی کمربند درایو، موتور معیوب هستند.

متخصصین مجرب ما در مجموعه ی استاد سرویس همواره می کوشند با بررسی دستگاه درست‌ترین تشخیص را به شما مشتریان عزیز ارائه دهند.

لباسشویی در زمان کارکردن ناگهان متوقف می شود:

اگر لباسشویی برند اسنوای شما در حین کارکردن ناگهان متوقف شود ممکن است به دلیل های متعددی این مشکل بروز کرده باشد. برخی دلایل شامل: خرابی در ترموستات، خرابی در تایمر، خرابی و از کار افتادگی بخاری دستگاه.

اگر دلیل خاموش شدن ناگهانی لباسشویی شما مربوط به تایمر باشد شما می‌توانید به صورت دستی زمان تایمر را جلو ببرید. اما انجام اینکار به دلیل وارد شدن آسیب بیشتر به لباسشویی توصیه نمی‌شود.

ایجاد سر و صدا در هنگام کارکردن مخصوصا در زمان خشک کردن لباس‌ها:

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد زمانی که از لباسشویی برای شستن و خشک کردن لباس‌ها استفاده می‌کنید لباسشویی صداهای بلند و آزار ذ=دهنده ای تولید نماید. گاهی ممکن است ایجاد صدا به دلیل قرار گرفتن جسم سخت در دیگ لباسشویی بروز کند و یا ممکن است به دلیل آسیب به شفت و یا بلبرنگ دستگاه شروع به تولید صدا های ناجور کرده است.

نمایندگی های فعال اسنوا در کرج

برای تعمیر تلویزیون خود به نمایندگی تلویزیون اسنوا در کرج که استاد سرویس نام دارد مراجعه بفرمایید.

استاد سرویس علاوه بر نمایندگی اسنوا ، نمایندگی امرسان در کرج ، نمایندگی هیمالیا در کرج ، نمایندگی ال جی در کرج ، نمایندگی دوو در کرج، تعمیرات پاکشوما در کرج و … را نیز به عهده دارد.

جهت ارتباط با استاد سرویس با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید

09128680812

09999600373

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *